Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کتاب شهید نیکو منظری رونمایی شد

بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس همایش سنگرسازان بی‌سنگر با هدف تجلیل از مقام شهداء جهادکشاورزی برگزار شد و در این مراسم از کتاب سردار شهید محمود نیکو منظری رونمایی شد.

کتاب شهید نیکو منظری رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم گفت: شهید نیکو منظری از افراد گمنامی بود که برای پیروزی انقلاب تلاش بسیاری کرد.

علی آقامحمدی با ذکر خاطراتی از شهید نیکو منظری گفت: هنوز آنگونه که باید در راستای شناخت این شهید و اقدامات وی فعالیت نشده است.

وی ادامه داد: ما پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با شهید نیکو منظری ارتباط تنگاتنگی داشتیم و ایشان زمینه گسترش فرهنگ انقلابی را در بین روستاییان فراهم می آورد همچنین هموراه پذیرای سخنرانان ضد رژیم شاهنشاهی بود.

آقامحمدی همچنین با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران افزود: باید هوشیارانه در برابر این اقدامات دشمن ایستادگی و مقاومت کرد.

منصور رضوانی جلال، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایانا گفت: 94 شهید کارمندان این سازمان بودند که در جنگ تحمیلی به افتخار شهادت نایل آمدند.

وی ادامه داد: هر ساله در مناسبت‌های مختلف یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم و اکنون نیز با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با برگزاری مراسمی از کتاب شهید نیکومنظری رونمایی می‌شود در حالیکه اگر افرادی علاقه‌مند به نوشتن کتاب از سایر شهداء باشند نیز استقبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایانا، شهید حاج محمود نیکومنظری از کارکنان سازمان تعاون روستایی استان همدان بود و با اقدامات شایسته‌ای که در طول خدمت در این سازمان انجام داد در بین همکاران خود جایگاه ویژه‌ای داشت.

اقداماتی همانند برگزاری کلاس قرآن، کمک به همکار در وفت نیاز و تنگ دستی و اخلاقی نیکو از ویژگیهای بارز این شهید بزرگوار بود که در خاطره‌ها باقی مانده است.

شهید محمود نیکومنظری انسانی مردمدار بود که همگان را مجدوب خود ساخته و  رهنمون مسیر حق طلبی بود. او در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقشی موثر داشت که تا زمان شهادت بر همگان پوشیده بود.

وی همچنین از بنیانگذران اصلی سپاه همدان بود و به عنوان پدر معنوی سپاه شناخته می‌شد.این شهید برجسته فعالیت برای رضای خداوند را سرلوحه خود در سازمان تعاون روستایی و سپاه قرار داده و همواره کمک به خلق خدا را برای رضایت الهی گوشزد می‌کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید