Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

قیمت مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان کاهش یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: قیمت مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان کاهش یافت.

قیمت مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار ایانا از استان سمنان، حسن میرعماد در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به کاهش قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار استان سمنان اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان آمادگی دارد تا در صورت کاهش بیشتر قیمت مرغ در بازار، مرغ مازاد با وزن کمتر از 2 کیلوگرم تولیدکنندگان به قیمت مصوب خریداری کند.

وی از کاهش قیمت برخی از میوه‌ها در بازار استان سمنان تصریح کرد: قیمت موز در بازار استان سمنان کاهش نسبتاً محسوسی داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به موجودی انبارهای کالاهای اساسی استان سمنان عنوان کرد: امروز ذخایر کالاهای اساسی در استان سمنان بسیار مطلوب و مناسب است و هیچ نگرانی از بابت کالاهای اساسی در استان سمنان وجود ندارد.

میرعماد با اشاره به توزیع گوشت قرمز به صورتی دولتی در بازار استان سمنان گفت: گوشت قرمز منجمد با قیمت 29 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم در بازار استان سمنان توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد در بازارهای استان سمنان با نرخ 29 هزار تومان ادامه می‌یابد و بخشی از گوشت منجمد نیز به هیئت‌های مذهبی اختصاص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و نیاز هیئت‌های مذهبی به گوشت قرمز برای استفاده نذری عزاداران حسینی گفت: این موضوع در ستاد تنظیم بازار استان سمنان مطرح و مقرر شد که گوشت قرمز موردنیاز هیئت‌های مذهبی با نرخ مصوب دولتی در اختیار این هیئت‌ها قرار گیرد.

میرعماد افزود: توزیع گوشت قرمز گوسفندی گرم وارداتی به نرخ مصوب نیز از دیگر برنامه‌های ستاد تنظیم بازار استان سمنان برای تثبیت قیمت این محصول دامی است.

وی عنوان کرد: گوشت گرم وارداتی در واحدهای صنفی منتخب در همه شهرستان‌های استان سمنان به ازای هر کیلوگرم 39 هزار تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید