Iranian Agriculture News Agency

مدیر سابق شهرک‌های کشاورزی استان اردبیل اعلام کرد:

تکمیل فاز اول گلخانه هزار هکتاری مغان بزودی

یکی از مهمترین پروژه‌هایی که در راستای گسترش شهرک‌های کشاورزی انجام گرفته شروع عملیات اجرایی احداث گلخانه هزار هکتاری در کشت و صنعت مغان است که 200هکتار از آن در فاز اول مراحل تکمیل و نهایی خود را سپری می‌کند.

تکمیل فاز اول گلخانه هزار هکتاری مغان بزودی

کاظم عباداله عموقین، به عنوان سرپرست جدید شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان اردبیل معرفی شد. 

به گزارش خبرنگار ایانا در اردبیل، مراسم معارفه و تودیع سرپرست جدید و سابق شرکت شهرک‌های استان با حضور مقامات محلی استان برگزار شد.

مدیر سابق شرکت شهرک‌های کشاورزی استان اردبیل در این مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت شهرک‌های کشاورزی در استان گفت: یکی از مهمترین پروژه‌هایی که در راستای گسترش شهرک‌های کشاورزی انجام گرفته شروع عملیات اجرایی احداث گلخانه هزار هکتاری در کشت و صنعت مغان است که 200هکتار از آن در فاز اول مراحل تکمیل و نهایی خود را سپری می‌کند. 

فضائل بصیری افزود: تعداد 5 شهرک گلخانه‌ای در استان وجود دارد که تعداد 4 واحد از آنها واگذار شده و یک واحد دیگر نیز مراحل نهایی واگذاری را به بخش خصوصی طی می‌کند.

بصیری اظهار کرد: تعداد 4 واحد مجتمع دامپروری نیزکه مشکلات زیست محیطی داشتند و به دلیل نزدیکی به بافت شهری امکان راه‌اندازی آنها نبود تغییرکاربری داده و به مجتمع‌های گلخانه‌ای تبدیل شدند؛ این مجتمع‌ها در شهرستان نیر وخلخال و گرمی و کنگرلو قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید