Iranian Agriculture News Agency

توزیع 100 تن گوشت قرمز منجمد با نرخ دولتی در استان سمنان

دبیر ستاد تنظیم بازار ‌سمنان گفت: بیش از ۱۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ دولتی در این استان توزیع شد.

توزیع 100  تن گوشت قرمز منجمد با نرخ دولتی در استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سید حسن میرعماد در حاشیه برگزاری ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهارکرد: این مهم با مصوبه ستاد تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب استان سمنان به فروش رسید.

وی با اشاره به قیمت توزیعی گوشت قرمز توزیع شده در بازار استان سمنان گفت: قیمت گوشت قرمز منجمد توزیعی در استان سمنان به ازای هر کیلوگرم 29 هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: قیمت این گوشت‌های قرمز منجمد بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان سمنان تعیین شده است.

میرعماد با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 15 تن گوشت قرمز گرم وارداتی در استان سمنان توزیع شده است عنوان کرد: این محموله‌های گوشت قرمز گرم نیز در فروشگاه‌های منتخب استان سمنان به قیمت 39 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه نظارت مستمر بر روند قیمت‌های کالاهای مورد نیاز مردم از مهم‌ترین رویکردهای ستاد تنظیم بازار استان سمنان بوده است گفت: توزیع گوشت منجمد و گرم طرح تنظیم بازار در استان سمنان به صورت مستمر ادامه می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از توزیع بیش از 200 تن گوشت مرغ منجمد با نرخ دولتی در این مدت خبر داد و اضافه کرد: قیمت گوشت مرغ به ازای هر کیلوگرم برای مصرف کننده در فروشگاه‌های بزرگ 6750 تومان و در فروشگاه‌ها صنفی پروتئین استان سمنان 6900 تومان تعیین شده است.

میرعماد با اشاره به اینکه توزیع تخم‌مرغ با نرخ دولتی و 1000 تومان کمتر از نرخ بازار از دیگر تصمیمات ستاد تنظیم بازار این استان برای ایجاد ثبات در آن بوده است عنوان کرد: واحدهای صنفی منتخب جهاد کشاورزی تخم‌مرغ را با قیمت مصوب در شهرهای استان سمنان توزیع می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید