Iranian Agriculture News Agency

از ابتدای سال 96 تاکنون؛

پرداخت 1051 میلیاردی تسهیلات کشاورزی در قزوین

معاون اقتصادی جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون مبلغ 1051 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید بخش کشاورزی به بهره‌برداران این بخش در استان پرداخت شده است .

پرداخت 1051 میلیاردی تسهیلات کشاورزی در قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، حمیدرضا تبسمی افزود: این میزان تسهیلات در قالب 392 طرح کشاورزی به صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت  به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

وی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را؛ راه‌اندازی  طرح‌های نیمه تمام بنگاه‌های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی اعلام کرد .

تبسمی اظهار کرد: این میزان تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و همچنین تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: شهرستان قزوین با معرفی 118 واحد تولیدی و دریافت 382 میلیارد ریال  بیشترین میزان تسهیلات را در بین شهرستان‌های استان دریافت کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بانک کشاورزی با پرداخت 589 میلیارد ریال معادل 56 درصد رتبه اول را در بین بانک‌های عامل در پرداخت این نوع تسهیلات در بخش کشاورزی  به خود اختصاص داده است تصریح کرد: همه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام وطیور، شیلات وگلخانه- صنایع تبدیلی وتکمیلی میتوانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید