Iranian Agriculture News Agency

تعیین تکلیف 7 پرونده در کمیسیون طرح های غیرکشاورزی استان تهران

کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی استان تهران با هدف بررسی و تعیین تکلیف 7 طرح تشکیل جلسه داد.

تعیین تکلیف 7 پرونده در کمیسیون طرح های غیرکشاورزی استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، جلسه کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی به ریاست ذوالفقاری، رییس سازمان، تواهن معاون استاندار تهران، کیان مدیرکل منابع طبیعی و سایر اعضای کمیسیون برگزار شد.

در این جلسه 7 پرونده از شهرستان‌های فیروزکوه، پاکدشت، شهریار و تهران مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد پرونده، 3 رای تمدید و تعیین مهلت اجاره و اخذ اجور معوقه، سه مورد درخواست جایگزینی، انتقال قطعی و ارسال به راه و شهرسازی صادر شد.

طرح تولید و بسته بندی آبمیوه20هزارمترمربعی فیروزکوه، طرح شستشو و دانه بندی شن و ماسه معدن شن و ماسه خانه سازان کیمیا در پاکدشت، قالب سازی و تراشکاری قطعات در فیروزکوه از جمله طرح هایی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

13پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

جلسه هیئت نظارت موضوع قانون اصلاح ماده 33 اصلاحی قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و اعضا تشکیل شد.

سومین جلسه هیئت نظارت موضوع قانون اصلاح ماده 33 اصلاحی قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور به ریاست ذوالفقاری و با حضور ردایی، نماینده سازمان منابع طبیعی، دوستی، مدیر امور اراضی تشکیل شد که در این جلسه 13فقره پرونده در دستور کار قرار گرفت.

هم چنین 4 مورد مربوط به موضوع ماده 64 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور نیز تعیین تکلیف شد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با حضور در این جلسه و در جریان بررسی "مجتمع گردشگری و احداث تله کابین در فیروزکوه" گفت: این پروژه 230هکتاری در راستای توسعه گردشگری استان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید