Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان اعلام کرد:

کشف 4 انبار قاچاق داروهای دام و طیور در شهرستان‌های سمنان و سرخه

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان، از کشف چند انبار داروی دامی در شهرستان‌های سمنان و سرخه خبر داد.

کشف 4 انبار قاچاق داروهای دام و طیور در شهرستان‌های سمنان و سرخه

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، محمد سعیدی گفت: گزارش‌های مبنی بر وجود انبارهای قاچاق انواع داروهای دامی در شهرستان‌های سمنان و سرخه اخذ شد که با بررسی انجام شده و با همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی این انبارها کشف شدند.

سعیدی، با اشاره به کشف 4 انبار قاچاق داروهای دام و طیور در شهرستان‌های سمنان و سرخه گفت: یک انبار در سمنان و 3 انبار دیگر در سرخه کشف شد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه در این انبارها داروهای دام و طیور به صورت غیرقانونی و در حجم زیاد انبار شده بود اضافه کرد: در این انبارها حجم زیادی داروی خوراکی، پودری و تزریقی دام و طیور کشف و ضبط شد.

سعیدی با بیان اینکه برخی از این داروها تاریخ گذشته بودند و در برخی از داروها نیز لیبل و برچسب دارو تغییر داده شده بود خاطرنشان کرد: این متخلفان دستگاه‌های مرتبط با تغییر تاریخ و لیبل داشته و با تغییر تاریخ داروهای فاسد و تاریخ مصرف گذشته این داروها را دوباره به بازار مصرف عرضه می‌کردند.

او از شناسایی یک مرکز عرضه دارو که ردپای این داروها در آن کشف شد خبرداد و گفت: این مرکز عرضه داروهای قاچاق دامی نیز با دستور مقام قضایی پلمپ و داروها نیز توقیف شد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان به ارزش ریالی این داروهای دامی قاچاق اشاره کرد و گفت: ارزش این داروها حدود 20 میلیارد ریال است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید