Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل:

یکی از مهمترین معضلات محصولات کشاورزی، خام فروشی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: یکی از مهمترین معضلاتی که بخش کشاورزی استان با آن روبروست خام فروشی تولیدات کشاورزی است.

یکی از مهمترین معضلات محصولات کشاورزی، خام فروشی است

به گزارش خبرنگار ایانا در اردبیل، خلیل نیکشاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، ادوات و ماشین آلات کشاورزی دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته گفت: یکی از مهمترین معضلاتی که بخش کشاورزی استان با آن روبروست خام فروشی تولیدات کشاورزی است؛ به همین دلیل گسترش صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی یکی از ضروریات توسعه بخش کشاورزی استان است.

به گفته نیکشاد، بهره‌برداران می‌توانند با بازدید فنی از این نمایشگاه و بکارگیری راهنمائی‌ها و توصیه‌های کارشناسان نسبت به راه‌اندازی و فعال سازی واحدهای مختلف صنایع تبدیلی و تکمیلی با استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت و بسته‌های حمایتی سازمان جهاد کشاورزی قدم‌های موثر و مفیدی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی ودامپروری استان بردارند.

نیکشاد افزود: کشاورزی  و دامپروری و صنعت طیور استان  سال به سال خود را با  فناوری‌های روز جهانی به روز می‌کند و اهتمام دست اندرکاران تولید نیز بر این است تا آخرین فناوری روز دنیا در اختیار بهره‌برداران و تولیدکنندگان قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید