Iranian Agriculture News Agency

رئیس‌سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

104 پروژه کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همزمان با هفته دولت 104 پروژه عمرانی و تولیدی سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های وابسته در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

104 پروژه کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سید حسن میرعماد اظهار داشت: از این تعداد 92 پروژه در بخش عمرانی و 12 پروژه نیز در بخش تولیدی است که با صرف اعتبار 302 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال جدید در این بخش ایجاد می‌شود گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی زمینه اشتغال 300 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، منابع طبیعی، تحقیقات و عشایر همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

میرعماد با بیان اینکه عمده این پروژ‌ه‌ها در بخش عمرانی است گفت: با توجه به کمبود منابع آبی واهمیت صرفه جویی آب در این بخش در هفته دولت 26 پروژه عمرانی در بخش آب و خاک با اعتبار 102 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان انکه 45 پروژه عمرانی در بخش منابع طبیعی و 19 پروژه در بخش عشایر استان سمنان آماده بهره‌برداری است تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی بخش منابع طبیعی با صرف 97.6 میلیارد ریال اعتبار آماده افتتاح شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح و آماده‌سازی پروژه‌های عمرانی بخش عشایری استان را نیز 6 میلیارد ریال عنوان کرد.

میرعماد اضافه کرد: 2 پروژه عمرانی نیز در بخش تحقیقات با صرف اعتبار 6 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی از آماده‌سازی 12 پروژه تولیدی در بخش تولیدات دامی و گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبرداد و گفت: همزمان با هفته دولت 8 پروژه در بخش تولیدات دامی با صرف اعتبار 56 میلیارد ریال و 4 پروژه نیز در بخش تولیدات گیاهی با اعتبار 32 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید