Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

حضور خانواده بزرگ کشاورزی در جشنواره خدمت

آیین گشایش جشنواره خدمت به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار فارس شامگاه شنبه 3 شهریور، در پیست اسکیت بلوار شهید چمران شیراز برگزار شد.

حضور خانواده بزرگ کشاورزی در جشنواره خدمت

در این نمایشگاه که به مدت به مدت ۴ روز برپاست، دست کم ۸۰ غرفه به سازمان ها و ادارات دولتی اختصاص یاقته که به معرفی دستاوردهای خود می پردازند.

20180825_205046

محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار ایانا در شیراز، با بیان این‌که نمایشگاهی از دستاوردهای سازمان‌ها و ادارات دولتی در قالب جشنواره خدمت در هفته دولت برگزار شده و غرفه‌‌هایی هم به سازمان جهاد کشاورزی فارس و ادارات وابسته اعم از مرکزتحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل امور عشایر، اداره کل دامپزشکی فارس اختصاص پیدا کرده، افزود: این نمایشگاه فرصتی است تا دستاوردها و خدمات دستگاه‌های مختلف به منصه ظهور گذاشته شود، همچنین در این نمایشگاه اقدامات مجموعه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، به عنوان تامین کننده امنیت غذایی و نقش کشاورزی در عمده اشتغال جامعه به نمایش گذاشته شده و مردم از نزدیک با فرآیند اجرایی شدن خدمات مورد نظر خود آشنا می‌شوند.

او تصریح کرد: نمایشگاه‌های اینچنینی باعث تقویت روحیه امید، تلاش و کار در جامعه شده، علاوه بر آن باعث معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان فارس به جوانان جویای کار می شود.

قاسمی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در سازمان جهاد کشاورزی، در راستای حمایت از کالای داخلی گفت: همه محصولات کشاورزی کالای داخلی بوده و هر اقدامی که وزرات جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی در راستای تولید این کالاها انجام دهد،حمایت از کالای ایرانی است و افزود: تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون، تنوع بخشی به بذرو تهیه بذور گواهی شده، تامین کودهای مختلف، تسهیلات ارزان قیمت سرمایه در گردش در واحدهای مختلف، عرضه نژادهای دام سبک و سنگین و حمایت از تولید این دام‌ها بوسیله تسهیلات مختلف و توانمندسازی بهره‌برداران مختلف زراعی، باغی، دام، طیور و شیلات تنها بخشی از حمایت‌های مذکور است.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: از سرمایه گذاران در زمینه صنایع تبدیلی تکمیلی استقبال می‌کنیم، چرا که استان فارس با 10 درصد تولیدات باغبانی  رتبه اول کشور را داشته، بنابراین عرضه محصولات خام، ضایعاتی را به دنبال دارد.

گفتنی است: آیین گشایش جشنواره خدمت به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار فارس شامگاه شنبه 3 شهریور، در پیست اسکیت بلوار شهید چمران شیراز برگزار شد.در این نمایشگاه که به مدت به مدت ۴ روز برپاست، دست کم ۸۰ غرفه به سازمان ها و ادارات دولتی اختصاص یاقته که به معرفی دستاوردهای خود می پردازند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید