Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

بهره‌برداری از ۷۱ پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در هفته دولت ۷۱ پروژه بخش کشاورزی در همدان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۷۱ پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت

منصور رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در همدان از افتتاح ۷۱پروژه بخش کشاورزی همدان با اعتبار۳۳۰۵۱۳ میلیون  ریال در هفته دولت خبر داد.

رضوانی ادامه داد: با افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها برای یک هزار نفر بصورت مستقیم و ۴۳۳ نفر بصورت غیر مستقیم  اشتغال ایجاد می‌شود و دو هزار و ۸۷۰خانوار از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

او اظهار کرد: ۴۶ طرح در حوزه آب و خاک با اعتباری ۸۵۵۴۶ میلیون ریال ،  ۶ گلخانه با اعتبار ۳۵۸۳۷ میلیون ریال ، ۱۰ طرح دام و طیور با اعتبار ۱۲۸۵۵۰ میلیون ریال، ۳ طرح آبزی پروری با اعتباز ۲۶۰۰ میلیون ریال ، ۴ طرح صنایع تبدیلی با اعتبار ۷۰۸۰۰ میلیون ریال و دو طرح در سایر فعالیت ها با اعتبار۷۱۸۰ میلیون ریال در  هفته دولت امسال در بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

رضوانی جلال  پیرامون توزیع شهرستانی پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت نیز گفت: همدان دارای ۸ طرح و اعتبار ۶۲۹۶۰ میلیون ریال و ملایر با ۹ طرح و اعتبار ۲۰۲۳۰  میلیون ریال هستند.

او ادامه داد: نهاوند نیز دارای۴ طرح و اعتبار ۲۳۴۴۷ میلیون ریال ،  تویسرکان با ۳ طرح و اعتبار ۱۰۵۱۰ میلیون ریال،        اسد آباد با ۱۴ طرح و اعتبار ۱۹۴۵۷ میلیون ریال ، بهار با ۶ طرح و اعتبار ۵۷۱۴۸ میلیون ریال ، کبودراهنگ با ۱۲ طرح و اعتبار ۳۰۳۰۹ میلیون ریال ، رزن با ۹ طرح و اعتبار ۴۲۵۴۲ میلیون ریال و فامنین با ۶ طرح و اعتبار ۶۳۹۱۰ در هفته دولت هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید