Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس:

بهره برداری از 81 پروژه کشاورزی در هفته دولت

پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر۲۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس، در جلسه مدیران ستادی این سازمان ضمن تبریک در آستانه قرار گرفتن هفته دولت گفت: 81 پروژه در بخش کشاورزی در این استان، با اعتبار 213 میلیارد و 586 میلیون و 600 هزار تومان با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از 81 پروژه کشاورزی در هفته دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس، در جلسه مدیران ستادی این سازمان ضمن تبریک در آستانه قرار گرفتن هفته دولت گفت: 81  پروژه در  بخش کشاورزی در این استان، با اعتبار 213 میلیارد و 586 میلیون و600 هزار تومان با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 451 اشتغال جدید در استان ایجاد شده و 9 هزار و 540 خانوار از خدمات این پروژه ها بهره‌مند می‌شوند.

قاسمی تصریح کرد: از 81 پروژه مذکور 19 طرح در زمینه باغبانی، 11 طرح صنایع غذایی و تبدیلی، 8 طرح درزمینه امور دام،  5 طرح در بخش  آب و خاک و امور فنی مهندسی، 5 طرح در زمینه امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم و در زمینه های شیلات و ترویج هر کدام یک طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس در ادامه  با اشاره به پروژه‌های مرتبط به دستگاه‌های وابسته نیز اظهار داشت: اداره کل امور عشایر 25 طرح و سازمان تعاون روستایی 6 طرح افتتاح خواهند کرد.

قاسمی در ادامه خاطر نشان کرد: علی رغم تحریم‌های پی در پی  پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همه هجمه سازی ها، کشور ما توانسته است به موفقیت های بسیاری در حوزه‌های مختلف دست یابد که این موفقیت ها حاصل رشادت‌های رزمندگان و شهدا در پیروی از ولی فقیه و توکل به خدا است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران و فضا سازی منفی توسط دشمنان با هدف کاهش اعتماد به نفس مردم، به لزوم ارائه دستاورد‌ها، در جهت تنویر افکارعمومی و افزایش روحیه امید در جامعه تاکید کرد.

 قاسمی گفت: به منظور بزرگداشت هفته دولت، همچون سال های گذشته، دیدار با خانواده معظم شهداء، تجلیل از کارمندان نمونه  و حضور فعال در نمایشگاه توانمندی، عملکرد و دست آوردهای دولت در دستگاه های اجرایی از جمله فعالیت های شاخص در این هفته می باشد ومردم عزیز و به ویژه بهره برداران ارجمند بخش کشاورزی می توانند با توجه به حضور مدیران و کارشناسان زبده این سازمان در این نمایشگاه، مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و در صورت نیاز به راهنمایی از نظرات آن ها بهره‌مند شوند و نیزبا دست آوردها و عملکرد این سازمان در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید بیشتر آشنا شوند. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید