Iranian Agriculture News Agency

استاندار تهران به شهر ری رفت

مقیمی از واحدهای صنعتی_کشاورزی ری بازدید کرد

استاندار تهران در سفر یک روزه به شهرستان ری از از واحدهای صنعتی- کشاورزی این شهرستان بازدید کرد و گفت: ضرورت توسعه بازاریابی و تبلیغات صنعتگران برای افزایش بازار بسیار اهمیت دارد؛ چراکه بسیاری از شرکت ها و تولیدات داخلی قابلیت رقابت خارجی دارند و نیاز است به موضوع تبلیغات برای جذب خریدار داخلی توجه شود.

مقیمی از واحدهای صنعتی_کشاورزی  ری بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، محمدحسین مقیمی استاندار تهران به همراه ذوالفقاری ریاست سازمان و جمعی از مسئولان به شهرستان ری سفر کرد و به بررسی مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی این شهرستان پرداخت و در جریان روند فعالیت این واحدها قرار گرفت و از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

مقیمی در ابتدای سفر خود با حضور در شرکت دامپروری لبن از بخش های دامداری، شیردهی و کنترل و انتقال فاضلاب این مجتمع دامپروری بازدید و درجریان وضعیت کنترل فاضلاب دامداری قرار گرفت که دراین خصوص رییس سازمان جهادکشاورزی پیشنهاد طرح مطالعات علمی در اجرای تکنولوژی بیوگاز برای کنترل فاضلاب شرکت و تولید برق باقابلیت ورودبه شبکه مصرف را ارائه کرد. این شرکت باداشتن 6700 رأس گاو شیرده، روزانه ٨٠ تن تولید شیر دارد.

استاندار تهران در ادامه از شرکت چهارباغ دشت نیکان فعال در زمینه پرورش اسب، گلخانه تحقیقاتی آکواپونیک، کشت زعفران، سالن تنیس، دامداری با نژاد چندقلوزایی واقع در روستای خانلق بخش فشافویه ری بازدید و بر رونق گردشگری این منطقه تاکید کرد.

دهکده توریستی روستای خانلق در فشافویه دارای مجتمع ورزشی به مساحت ١١هزار مترمربع مشتمل بر زمین‌های تنیس، استخر آب درمانی و رستوران بوده و ١٠٠ نفر از اهالی بومی روستا در آن مشغول به فعالیت هستند.

مقیمی هم چنین از دو واحد بسته بندی لباس بیمارستانی و پیت روغن نباتی واقع در شهرک صنفی ولیعصر بازدید کرد و گفت : ضرورت توسعه بازاریابی و تبلیغات صنعتگران برای افزایش بازار بسیار اهمیت دارد؛ چراکه بسیاری از شرکت ها و تولیدات داخلی قابلیت رقابت خارجی دارند و نیاز است به موضوع تبلیغات برای جذب خریدار داخلی توجه شود.

عرب باقری، یکی از مدیران شهرک گفت: شهرک صنفی ولیعصر با هدف جمع آوری صنوف مزاحم شهرری و تجمیع این واحدها و استقرار ۱۲۰۰ کارگاه تاسیس شده که تاکنون ۱۵۰ واحد تکمیل شده است.

به گفته جمالی پور، فرماندار ویژه ری مسائل مربوط به تأمین نقدینگی، مواد اولیه و تأمین ارز برای سرمایه در گردش از جمله مشکلاتی است که صاحبان صنایع با آن درگیرند.

استاندار تهران در آخرین بخش سفر امروز خود به شهرری از مجتمع غذایی پنج پر پروان فعال در زمینه غذای آماده، سبزی و سالاد، خشکبار و نوشیدنی‌های سالم که در سطح ۲۰ هکتار و با سرمایه‌گذاری صددرصدی بخش خصوصی احداث شده، بازدید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید