Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل صندوق حمایت از فعالیت‌ زنان روستایی شهرستان شیراز:

ایجاد اشتغال پایدار برای زنان روستایی اصلی‌ترین هدف است

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی شهرستان شیراز، ایجاد اشتغال پایدار را اصلی‌ترین هدف این صندوق اعلام کرد.

ایجاد اشتغال پایدار برای زنان روستایی اصلی‌ترین هدف است

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز؛ صدیقه عباسی، با بیان این‌که این صندوق با هدف قانونمند کردن و تقویت سرمایه صندوق‌های خرد زنان روستایی در شهریور 1390 تشکیل شد، افزود: از نتایج فعالیت این صندوق دستیابی اعضای آنها به منابع مالی بیشتر و گسترش فعالیت آنها در جهت ایجاد اشتغال پایدار است.

عباسی تصریح کرد: در راستای توانمندسازی زنان دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود، از جمله در مرداد ماه سال جاری دوره اصول پرورش شترمرغ با حضور  22 نفر از نمایندگان و اعضای صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی عضو این صندوق برگزار شد.

در این دوره علاوه بر آموزش روش‌ها و اصول پرورش شترمرغ، با روش‌های اخذ مجوزهای لازم آشنا شدند، همچنین در ادامه با بازدید از مزرعه پرورش شترمرغ، یکی از پرورش دهندگان بزرگ شترمرغ به صورت عملی با پرورش شترمرغ آشنا شدند.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی با هدف ارتقای دانش سهامداران و بهره‌برداران عمده، درباره زنجیره‌های تولید و عرضه شترمرغ، به همت صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی شهرستان شیراز و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید