Iranian Agriculture News Agency

خوشه راه‌اندازی شد

نرم افزار ثبت درخواست متقاضیان بخش کشاورزی استان تهران(گیشه) و نرم افزار موبایلی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران(خوشه) راه‌اندازی شد.

خوشه راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، نرم افزارهای خوشه با قابلیت نصب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS جهت اطلاع رسانی کامل به مراجعان بخش کشاورزی و نرم افزار گیشه باهدف ثبت درخواست متقاضیان بخش کشاورزی استان تهران طراحی شده است.

در نرم افزار خوشه، کلیه خدمات ارائه شده درسازمان به همراه مستندات، فرآیندها و لینک‌های مربوط به هر فرآیند ثبت شده است، همچنین اطلاعات واحدهای تخصصی ستاد و مدیریت شهرستان‌های تابعه مثل آدرس، شماره تماس، آدرس ایمیل جهت ارتباط فراهم است.

در نرم افزار خوشه، امکان ارسال پیامک برای بهره بردارانی که نرم افزار را نصب نموده‌اند از طریق اطلاعیه‌ها، بخشنامه‌ها، هشدارها و... و نیز لینک ارتباط با نرم افزار گیشه(ثبت درخواست متقاضیان بخش کشاورزی) فراهم شده است.

نرم افزار ثبت درخواست متقاضیان بخش کشاورزی استان تهران از طریق گیشه

نرم افزار گیشه که ارتباط مستقیم با اتوماسیون اداری سازمان داشته می‌تواند به صورت کامل از مراجعه ارباب رجوع به سازمان جلوگیری کند.

همچنین با امکانات این نرم افزار ارباب رجوع می‌تواند درخواست‌های عمومی خود و حتی درخواست‌های تخصصی را ثبت کنند وسپس با استفاده از پیامک، ایمیل و پنل درخواست در نرم افزار از گردش کار درخواست خود مطلع شود.

درحالت کلی هنگامی که ارباب رجوع درخواست خود را ثبت می‌کند، این درخواست به همراه مستندات مربوطه به صورت آنلاین وارد سیستم مکاتبات اداری سازمان شده و درصورت نیاز به واحد تخصصی ارجاع داده می‌شود.

واحد تخصصی می‌تواند در خواست ارباب رجوع را درصورت کمبود مدارک دوباره برای ارباب رجوع ازطریق همین پنل ارجاع دهد و ارباب رجوع با شماره پیگیری خود وارد سامانه شده و موارد خواسته شده را اصلاح و سپس برای واحد تخصصی ارسال کند که در تمامی این مراحل ارباب رجوع می‌تواند گردش کار درخواست خود را پیگیری کند.

متقاضیان این نرم افزار سه دسته هستند: افرادی که فقط یک درخواست دارند و نیاز به عضو شدن ندارند که پس از ثبت درخواست خود می‌توانند با کد پیگیری که سامانه می‌دهد درخواست خود را پیگیری کنند، افرادی که چندین درخواست داشته می‌توانند در سامانه عضو شده و تمامی درخواست‌های خود را از یک پنل کاربری پیگیری نمایند وافرادی که درسامانه ثبت نام کرده و پس از تایید مدیر سامانه امکان دیدن فرم‌های خاص را دارند.

گفتنی است علاقه‌مندان و متقاضیان برای نصب نرم افزار خوشه می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به آدرس http://tehran.maj.ir راهنمای ارباب رجوع/ برنامه موبایلی سازمان و برای بهره مندی از مزایای نرم افزار گیشه به سایت اینترنتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به آدرس http://tehran.maj.ir/ بخش پیوندها مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید