Iranian Agriculture News Agency

با حضور مسئولان نظارت بر ذبح شرعی سازمان دامپزشکی انجام شد

بازدید از کشتارگاه دام استان فارس

حجت الاسلام والمسلمین قراخانلو رئیس اداره نظارت شرعی بر ذبح و صید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور به همراه حجت السلام و المسلمین شهوندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی فارس از روند فعالیت و بخش‌های مختلف بازدید کرد

بازدید از کشتارگاه دام استان فارس

به گزارش خبرنگار ایانا از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین قراخانلو ضمن بازدید و بررسی وضعیت کشتارگاه، نکات بهداشتی و توصیه‌های لازم را به ناظرین بهداشتی و شرعی این واحد ارائه داد.    

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نظارت شرعی بر صید و آبزیان در سازمان دامپزشکی کشور نیز به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی فارس از انبار های ماهی و میگوی شیراز بازدید و نکاتی را پیرامون پخش آبزیان به انبارداران بیان داشت.    

 حجت الاسلام والمسلمین  ایمانی همچنین از کارگاه بسته بندی ماهی سفید نیز بازدید و چند نکته فقهی در خصوص بلامانع بودن صادرات ماهیان حرام گوشت به خارج از کشور  با رعایت نکات صادراتی ارائه کرد.    

 یعقوب مهندس مدیر کل دامپزشکی فارس در  این دیدار،  با حجت الاسلام والمسلمین قراخانلو و حجت الاسلام والمسلمین ایمانی به بررسی مسائل حوزه کاری مرتبط با ذبح شرعی پرداخت .

 

IMG-20180708-WA0002

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید