Iranian Agriculture News Agency

تشکیل کمیته ارزیابی تولید در کهگیلویه و بویراحمد

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد این‌بار به ریاست جعفر گوهرگانی، معاون اقتصادی استاندار برگزار شد و تصمیمات مهمی در آن اتخاذ شد.

تشکیل کمیته ارزیابی تولید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار ایانا  در یاسوج، در این نشست ابتدا مصوبات قبلی این ستاد قرائت و پیگیری شد.

معاون استاندار  در این نشست تأکید کرد: ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هیچ کار خلاف قانونی از هیچ دستگاهی و بانکی نمی‌خواهیم و هدف ما تسهیل‌گری است؛ ما می‌خواهیم در همه زمینه‌ها، وحدت رویه‌ای باشد که سرمایه‌گذار و تولیدکننده تکلیف خود را بداند.

گوهرگانی دستور داد تا کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های نظارتی، یک نماینده از بخش خصوصی، یک نفر از بخش دولتی و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  بررسی کند که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که جلسات منظم و ماهیانه‌ای دارد و وقت بسیاری از مدیران را گرفته تا چه حد توانسته به کمک بخش تولید بیاید؟ بازخورد مصوبات این جلسات چه بوده و چه آثاری بر تولید داشته است؟

گوهرگانی گفت ارزیابی ما این است که آثار تصمیمات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای رونق این بخش مشهود بوده اما این کارگروه از بخش‌های مختلف و بی‌طرف تشکیل شده تا یک ارزیابی دقیق‌تری داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه در این استان کمبود کشتارگاه داریم و این موضوع تنظیم بازار را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند از حمایت تمام قد خود و همکارانش از این کشتارگاه خبر داد.

گزارش از کریم بنام

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید