Iranian Agriculture News Agency

نماینده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

نباید در مسیر خدمت به مردم، اسیر ویژه‌پروری‌ها شویم

نماینده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رکورد مزرعه پایلوت چغندرقند کشور در گچساران به لحاظ کمی و کیفی گفت: اگر مسائل حاشیه‌ای، جناحی و سیاسی‌کاری‌ها را کنار بگذاریم و اسیر ویژه‌پروری‌ها و فضاسازی‌ها نشویم با همدلی می‌توانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش کشاورزی این استان در همه بخش‌ها باشیم.

نباید در مسیر خدمت به مردم، اسیر ویژه‌پروری‌ها شویم

به گزارش  خبرنگار ایانا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی در جمع کارکنان و مدیران بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید اعتراف کنیم اگر اخلاص امام (ره) و ایثار یاران امام و همچنین روحیه جهادی نبود، محال بود که این انقلاب به پیروزی برسد.

نماینده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکنون و بعد از چهل سال شاهد سرعت گرفتن صدور انقلاب به نقاط مختلف دنیا هستیم و در این شرایط کوچ‌ترین خطا و غفلتی، به ویژه از سوی مدیران و مسئولین، خطرآفرین و مستلزم پرداخت هزینه‌های سنگین خواهد بود.

او همچنین به سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد، اشاره و تأکید کرد که باید این جمله عبرت‌انگیز را سرلوحه کارها و برنامه‌هایمان قرار بدهیم که فرمودند: "ما تشنگان خدمتیم نه شیفتگان قدرت".این جمله تاریخی در حالی است که گاهی مشاهده می‌شود در رسیدن به قدرت و پست و مقام، ماراتنی برگزار می‌شود که این مسئله‌ای خطرناک در نظام اسلامی است.در این شرایط خاص به فرهنگ و روحیه جهادی و احیای آن نیاز مبرم داریم و این روحیه جهادی نیز ارتباط قوی و تنگاتنگی با بدنه بخش کاورزی و فعالیت‌های آن دارد.

حجت‌الاسلام زمانی ادامه داد: سیاست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه همین است که در رساندن پیام و ترویج بخش کشاورزی و سلامت غذایی جامعه همکاری کند و بازویی برای ایجاد اشتغال پایدار و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی باشد.

نماینده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخاب متولی و مدیر ارشد بخش کشاورزی بعد از یک مدت طولانی می‌تواند نوید خوبی برای حرکت در مسیر رونق و رفع مشکلات این بخش باشد، اضافه کرد: مسائل حاشیه‌ای و جناحی و باندی باید کنار گذاشته شوند و با همدلی و انسجام در همه بخش‌ها و زیربخش‌های کشاورزی بیش از گذشته پیشرفت کنیم.

او گفت: رسالت ما رفع مشکلات و معضلات مردم است و در این مسیر مقدس و سخت اگر اسیر فضاسازی‌ها و ویژه‌پروری‌ها شویم، نتیجه‌ای جز خسران و پشیمانی ندارد.

حجت‌الاسلام زمانی به یک موفقیت قابل تحسین در بخش کشاورزی این استان اشاره و تأکید کرد: حقیقتا رکورد مزرعه چغندرقند گچساران با تولید 120 هزار تن در هکتار با عیار قند 19 درصد در شرایط فعلی کم‌آبی مایه مباهات، امید و افتخار کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید