Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین:

نظارت بر بازار باید با نگاه ویژه‌ای دنبال شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: نظارت بر بازار در این شرایط خاص باید با نگاه ویژه‌ای دنبال شود.

نظارت بر بازار باید با نگاه ویژه‌ای دنبال شود

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: بازار را با یک نگاه ویژه باید دنبال کرد.

او اظهار کرد: دشمن در حوزه بازار به دنبال جو روانی و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است.

حبیبی تصریح کرد: نظارت بازار در این شرایط خاص بسیار مهم است باید متناسب با مقتضیان استان تصمیم‌گیری کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: در بحث کالای اساسی و ارزاق مردم اقدامات خوبی انجام شده و می‌توان نیاز مردم را در استان تامین کرد تا مشکلی برای تامین کالاهای اساسی ایجاد نشود.

حبیبی با اشاره به اینکه استان می‌تواند تامین کننده نیاز مردم باشد اظهار کرد: کمبودها و ایرادات را باید پیگیری کرد تا با هماهنگی لازم نسبت به حل مشکل اقدام شود.

او تاکید کرد: بدون اینکه حساسیت در بازار ایجاد شود باید نظارت و بازرسی‌ها در بازار بیشتر شود.

حبیبی تصریح کرد: ذخیره‌سازی مرغ منجمد برای شرایط خاص حفظ شود و حداقل 500 تن ذخیره‌سازی انجام شود تا در شرایط غیر عادی توزیع شود تا از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: نهاده‌های دامی را باید با هماهنگی هم از طریق اداره پشتیبانی امور دم و بخش خصوصی تامین کنیم تا در مواقع لزوم با مشکل مواجه نشویم.

حبیبی تصریح کرد: ذخیره گوشت قرمز نیز برای استان پیش بینی شود تا حداقل 50 تن ذخیره‌سازی انجام شود.

وی یاد آور شد: تلاطم قیمت‌ها در بازار به پای ضعف دولت و مسئولان و متولیان امر نوشته می‌شود بنابراین باید در کلیه امور باید نظارت و بازرسی صورت گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: همه ابعاد بازار در نظارت‌ها مدنظر قرار گیرد و تنها به کالاهای اساسی نباید پرداخت بلکه باید همه امور را نظارت کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید