Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد؛

پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به ۴۰۰ طرح کشاورزی خراسان جنوبی

ایانا-زنجان : رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به ۴۰۰ طرح کشاورزی خراسان جنوبی در سال گذشته خبر داد.

پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به ۴۰۰ طرح کشاورزی خراسان جنوبی

هاشم ولی‌پورمطلق گفت: در سال گذشته بیش از دو هزار و ۲۵۰ طرح برای دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی تسهیلات مورد نیاز این طرح‌ها را بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون از این تعداد ۴۰۰ طرح به میزان ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به اختصاص تسهیلات خسارت سرمازدگی بخش کشاورزی به استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات ۱۰ ساله با نرخ سود پنج‌ساله بوده که به کشاورزان خسارت‌دیده از سرما با اولویت محصولاتی ازجمله زعفران و انار پرداخت می‌شود.

 

پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمازدگی

ولی‌پورمطلق با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمازدگی به استان، عنوان کرد: از این میزان تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان به کشاورزان خسارت‌دیده پرداخت شده است.

وی، تأمین نقدینگی محصولات زراعی و باغی را یکی دیگر از سرفصل‌های تسهیلاتی بخش کشاورزی برشمرد و افزود: در این بخش نیز در سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به کشاورزان استان پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: در سال گذشته ۸۵۵ نفر از کشاورزان استان از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید