Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه نخست پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی توسط بانک کشاورزی استان تهران

بانک کشاورزی اول شد

این تسهیلات بیشتر در قالب طرح به ۲۲ هزار نفر پرداخت شده است

معاون اعتباری و بانکداری شرکتی مدیریت بانک کشاورزی استان تهران از کسب رتبه نخست پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی توسط بانک کشاورزی استان تهران خبر داد.

بانک کشاورزی اول شد

محمد ترابی گفت: مدیریت بانک کشاورزی استان تهران در سال 1396 بیش از چهار هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پرداخت کرد و رتبه نخست را در میان تمام مدیریت‌های کشور به خود اختصاص داد.

وی از پرداخت بیش از 23 میلیارد ریالی تسهیلات این بانک در سال گذشته خبر داد و افزود: این تسهیلات بیشتر در قالب طرح بوده و به 22 هزار نفر پرداخت شده است.

معاون بانک کشاورزی استان تهران ادامه داد: به‌این‌ترتیب استان تهران با پرداخت تسهیلات 23 میلیارد ریالی، موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در این زمینه شد.

وی درباره سایر دستاوردهای سال 96 گفت: در پرداخت تسهیلات گلخانه‌ای رتبه دوم و در مکانیزاسیون با 132 درصد تحقق برنامه جزو رتبه‌های برتر کشور بودیم.

ترابی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 18 هزار میلیارد وصولی داشتیم که باعث شد روال کار پرداخت تسهیلات بهبود یابد؛ به‌طوری‌که در هفته گذشته اولین پرداختی بانک در سال 97 به یک واحد مرغ تخم‌گذار در ملارد با مبلغ 30 میلیارد ریال تسهیلات از محل وصولی‌های سال قبل پرداخت شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید