Iranian Agriculture News Agency

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان عنوان کرد:

توزیع 1500 تن میوه تنظیم بازار در همدان

اجرای طرح تنظیم بازار در ۱۴۲ غرفه

ایانا-سیاست و دیپلماسی: مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از توزیع 450 تن سیب و یک هزار تن پرتقال در راستای اجرای طرح تنظیم بازار در روزهای پایانی سال گذشته و نوروز امسال در سطح 142 غرفه عرضه میوه خبر داد.

توزیع 1500 تن میوه تنظیم بازار در همدان

رضا عباسی با تأکید بر اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در سطح استان همدان گفت: به‌واسطه اقدام به‌موقع کمیته تنظیم بازار استان و کمیته راهبردی توزیع میوه، در ایام پایانی سال با تعیین اتحادیه تعاون روستایی استان همدان به‌عنوان مباشر، تأمین میوه طرح تنظیم بازار و اقدام مناسب اتحادیه در خرید و ذخیره‌سازی سیب و پرتقال، میوه طرح دارای کیفیت مناسبی بود که رضایتمندی مردم همدان را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر کیفیت مطلوب میوه، قیمت متناسب با بازار باعث استقبال مردم از میوه طرح تنظیم بازار شد.

وی با اشاره به هدف اصلی توزیع میوه سیب و پرتقال در ایام پایانی سال و نوروز یادآور شد: با اجرای این طرح، بازار تنظیم شده و از افزایش قابل‌توجه قیمت‌ها و شوک به بازار جلوگیری شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: قیمت سیب دو هزار و 500 تومان و پرتقال یک هزار و 800 تومان تعیین و در 142 غرفه در سطح استان همدان توزیع شد.

وی اضافه کرد: توزیع میوه طرح تنظیم بازار از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته آغاز شده و در 20 فروردین‌ماه به پایان می‌رسد.

عباسی افزود: بر اساس گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و ناظرین این سازمان، خوشبختانه امسال نیز مردم از توزیع میوه در این استان رضایت خاطر داشتند و این استان به‌عنوان یکی از استان‌های موفق در اجرای این طرح در سطح کشور بود.

وی ادامه داد: تعداد غرفه‌های توزیع میوه امسال نسبت به سال گذشته در سطح استان همدان به دلیل تصمیم کمیته تنظیم بازار استان و با هدف جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی به 142 غرفه رسید که درنهایت در افزایش رضایت مردم اثرگذار بود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید