Iranian Agriculture News Agency

به میزبانی کرمانشاه

نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ها گردهم آمدند

نشست سالانه مسئولان حوزه نمایندگی، ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی با سازمان‌های تابعه در کرمانشاه برگزار شد.

نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ها گردهم آمدند


نشست سالانه مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی با سازمان‌های تابعه در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایانا از صدا و سیمای کرمانشاه، عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در گردهمایی مسولین حوزه‌های کرمانشاه میزبان نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی نمایندگی، ولی فقیه در سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور که با حضورنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، رئیس دامپزشکی کشور، رئیس شورای زکات کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و نماینده، ولی فقیه در این سازمان و دیگر مدیران برگزار شد گفت: خداوند در قران کریم به اصل زندگی انسان و سعادت او سخن می‌گوید.
آیت ا... عالمی افزود: دلداگی و انس با مفهوم قرآن برای این است که دل‌های ما را برای گرفتن و پذیرا شدن حقایق زندگی آماده می‌کند.
آیت ا... عالمی با اشاره به آیه ۱۰۶ تا ۱۱۰ سوره کهف خاطرنشان کرد: خداوند در این آیات به زندگی انسان پرداخته که سخن اولش با آغاز مسئولیت انسان بعد از بلوغ است که باید برای انجام وظایف آماده شود.
نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: اگر ایمان به خدا همراه عمل صالح نباشد به نتیجه‌ای که سعادت بشر در ان قرار داده شده نمی‌رسد.
آیت ا... عالمی گفت: اگر انسان به دلداگی و ایمان قلبی به خدا برسد از جایگاه و منزلت برخوردار می شود.
آیت ا... عالمی در ادامه سخنانش به بخش کشاورزی پرداخت و گفت: بخش کشاورزی مبنا و پایه اقتصاد کشور است.
وی با بیان اینکه سخن بزرگان کشور برای راهنمایی و جهت دهی به بخش کشاورزی بسیار تاثیرگذار خواهد بود خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی زمانی به شکوفایی می‌رسد که بر اساس رهنمون بزرگان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید