Iranian Agriculture News Agency

مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد هوشمند می‌شود

15 مدرسه عشایری کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار یک میلیارد ریالی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج هوشمند سازی می‌شوند.

مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد هوشمند می‌شود

15 مدرسه عشایری کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار یک میلیارد ریالی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج هوشمند سازی می‌شوند .

به گزارش ایانا از اتاق ایران، اتاق یاسوج در جشن آموزش‌وپرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت بازگشایی مدارس استان این مبلغ را اهدا کرده است. این اعتبار در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری با اداره آموزش‌وپرورش عشایر سیار کهگیلویه و بویراحمد به این اداره پرداخت می شود .

آیین انعقاد این تفاهم‌نامه در منطقه عشایری کاکان شهرستان بویراحمد از توابع کهگیلویه و بویراحمد و در حاشیه همایش یک‌روزه «یاد یار مهربان» با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد .

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در این آیین، گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای شناسایی و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دانش آموزان عشایر استان ضروری است .

جبار کیانی پور افزود: در حال حاضر ۲۰۰ دانش‌آموز نخبه عشایری کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش مؤسسه خیریه ابرار وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور بوده و بورسیه تحصیلی شده‌اند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید