Iranian Agriculture News Agency

آغاز طرح گازرسانی رایگان به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از آغازطرح گازرسانی به واحدهای تولیدی دارای شرایط در استان با استفاده از یارانه دولت خبرداد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از آغازطرح گازرسانی به واحدهای تولیدی دارای شرایط در استان با استفاده از یارانه دولت خبرداد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، غریب، گفت: این طرح در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی که درسنوات گذشته از نفت یا گازوئیل به صورت عمده استفاده می کردند و دارای شرایط می باشند اجرا خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه عدم گازرسانی واحدهای تولیدی بخش کشاورزی یکی از علت های افزایش هزینه تولید است، افزود: دراین طرح تا سقف 240میلیون تومان برای هر واحد تولیدی دارای شرایط به صورت کمک بلاعوض اختصاص خواهد یافت .

غریب اظهارکرد: تاکنون 120 مورد از واحد های تولیدی دراستان جهت گازرسانی تایید شده است که نزدیک به یک صد واحد مربوط به مرغداری های استان است .

وی بیان کرد: با پیگیری های سازمان جهاد کشاورزی در راستای حل مشکلات مربوط به گازرسانی واحد های تولیدی این بخش و کاهش هزینه های تولید تاپایان سال بخش گسترده ای از واحدهای تولیدی به خصوص مرغداری های استان گازرسانی خواهند شد و ازمزایای این طرح بهرمند خواهند شد .

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از بهره برداران واجد شرایط درخواست کرد جهت بررسی وضعیت واحد تولیدی خود به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید