Iranian Agriculture News Agency

تجهیز اراضی اصفهان به سامانه‌های نوین آبیاری

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:هدف‌گذاری ما این است که سالانه بین 14 تا 15 هزار هکتار از اراضی استان اصفهان به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شوند.

تجهیز اراضی اصفهان به سامانه‌های نوین آبیاری

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:هدف‌گذاری ما این است که سالانه بین 14 تا 15 هزار هکتار از اراضی استان اصفهان به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شوند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، کریمیان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در مراسم افتتاح پروژه های بخش کشاورزی در هفته دولت، گفت: هدف‌گذاری ما بر این است که سالانه بین 14 تا 15 هزار هکتار از اراضی استان به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شوند ، در همین ارتباط در پنج ماهه گذشته بیش از چهار هزار هکتار از اراضی به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز شده و بیش از 9 هزار هکتار دیگر نیز در دست اجرا هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت قنوات برای کمک به برخی مناطق هستیم، تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شکل گرفته شاهد کسب موفقیت‌های گوناگون در بخش‌ها و معاونت‌های مختلف سازمان هستیم، برای نمونه در زمینه معرفی کشت‌های گلخانه‌ای رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده‌ایم./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید