Iranian Agriculture News Agency

تخصیص 4.2 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به بهشهر

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر گفت: امسال از محل خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی، 42 میلیارد ریال به بخش کشاورزی این شهرستان تخصیص داده شده است.

تخصیص 4.2 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به بهشهر

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر گفت: امسال از محل خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی، 42 میلیارد ریال به بخش کشاورزی این شهرستان تخصیص داده شده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، خلیل حقیقی گفت: برای افزایش ضریب مکانیزاسیون، کاهش ضایعات، اعتباری به مبلغ 42 میلیارد ریال از محل خط اعتباری مکانیزاسیون توسط سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران به شهرستان بهشهر اختصاص داده شده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر ادامه داد: تاکنون 55 نفر از متقاضیان ادوات ماشین آلات کشاورزی شامل تراکتور، کمباین، ماشین نشاکار، تیلر و انواع دنباله بندها پس از بررسی و واجد شرایط بودن تشکیل پرونده داده و برای برخورداری از تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شدند .

وی اضافه کرد: تاکنون 80 دستگاه به مبلغ 28 میلیارد و 107میلیون ریال به بانک کشاورزی معرفی شدند که از این مبلغ 10 میلیارد و 636 میلیون ریال جذب شده است .

حقیقی گفت: دو سه سال اخیر روند جذب ادوات و ماشین آلات کشاورزی سیر صعودی داشته و با ادامه این روند در سال های آینده شاهد تحول و توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی این منطقه خواهیم بود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید