Iranian Agriculture News Agency

سفیر ژاپن در ایران خبر داد؛

سرمایه‌گذاری 76 هزار یورویی ژاپنی‌ها برای پروژه احداث کارگاه تولید عرقیات گیاهی در مازندران/ اجرای 132 پروژه توسط ژاپنی‌ها در کشور

سفیر ژاپن در ایران با بیان اینکه از سال 1378 سفارت ژاپن در ایران در قالب طرح GGP از پروژه‌های ارگان‌های دولتی و سازمان‌های خصوصی حمایت کرده است، گفت: 132 پروژه در ایران در زمینه‌های آموزشی، مراقبتی، بهداشت اولیه، بهزیستی و توسعه تعاونی‌های روستایی اجرایی کرده است.

سرمایه‌گذاری 76 هزار یورویی ژاپنی‌ها برای پروژه احداث کارگاه تولید عرقیات گیاهی در مازندران/ اجرای 132 پروژه توسط ژاپنی‌ها در کشور

سفیر ژاپن در ایران با بیان اینکه از سال 1378 سفارت ژاپن در ایران در قالب طرح GGP از پروژه‌های ارگان‌های دولتی و سازمان‌های خصوصی حمایت کرده است، گفت: 132 پروژه در ایران در زمینه‌های آموزشی، مراقبتی، بهداشت اولیه، بهزیستی و توسعه تعاونی‌های روستایی اجرایی کرده است .

به گزارش ایانا از سازمان جهاد کشاورزی مازندران، هیرویاسو کوبایاشی در مراسم افتتاحیه کارگاه عرقیات تیرتاش گلوگاه اظهار کرد: افتخار بزرگی است که از طرف دولت ژاپن در این مراسم حضور دارم و تمایل دارم برای پروژه احداث کارگاه تولید عرقیات گیاهی در مازندران را تبریک بگویم .

وی افزود: معتقد هستم علاوه بر وجود همه مشکلات، موفقیت بزرگی در این پروژه حاصل شده است، مایل هستم قدردانی صمیمانه از تمامی اقدامات و تعهدی که در این پروژه صرف شده ابراز دارم .

سفیر ژاپن در ایران با اشاره به زمان عقد قرارداد این پروژه، بیان کرد: این پروژه در اسفند سال 1393 پس از امضاء قرارداد بین سفارت ژاپن در تهران و سازمان جهادکشاورزی در استان مازندران در قالب طرح GGP به معنای برنامه کمک‌های بلاعوض برای پروژه‌های تامین امنیت انسانی، بسته شده است .

سفیر ژاپن تصریح کرد: طرح GGP به دلیل کمک‌های انعطاف‌پذیر و به موقع برای رفع نیازهای اولیه انسانی به شهرت خوبی دست یافته است .

وی گفت: از سال 1378 سفارت ژاپن در ایران در قالب طرح GGP از پروژه‌های ارگان‌های دولتی و سازمان‌های خصوصی حمایت کرده است در نتیجه این سفارت تاکنون 132 پروژه در ایران در زمینه‌های آموزشی، مراقبتی، بهداشت اولیه، بهزیستی و توسعه تعاونی‌های روستایی اجرا کرده است .

هیرو یاسو کوبا یاشی بیان کرد: در واقع در این پروژه که توسط سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران برای شرکت تعاونی روستای تیرتاش درخواست شده، دولت ژاپن مبلغ 75 هزار و 949 یورو در اسفند 1393 اهدا کرده است .

وی یاد آور شد: این کارگاه به منظور ارتقاء، اعتماد به نفس و خودکفایی زنان روستایی با ماشین آلات جدید برای فرآوری گیاهان دارویی که در این منطقه رشد می‌کنند تاسیس و تجهیز شده است .

سفیر ژاپن در ایران گفت: دولت ژاپن علاقه من به گسترش روابط دوستانه با ایران است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید