Iranian Agriculture News Agency

2 میلیون و 650 قطعه بچه ماهی قزل‌آلا در استخرهای قزوین رها سازی شد

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سه ماه اول سال جاری، 2 میلیون و 650 قطعه بچه ماهی قزل آلا در استخرهای پرورش ماهی استان رها سازی شد.

2 میلیون و 650 قطعه بچه ماهی قزل‌آلا در استخرهای قزوین رها سازی شد

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سه ماه اول سال جاری، 2 میلیون و 650 قطعه بچه ماهی قزل آلا در استخرهای پرورش ماهی استان رها سازی شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، ایرج رحمانی با اعلام این خبر پیش بینی کرد: از این میزان بچه ماهی رهاسازی شده، یک هزار و 990 تن ماهی تولید شود .

وی اظهار کرد: این بچه ماهی ها در استخرهای پرورش ماهی شهرستان قزوین، بوئین زهرا، تاکستان، آبیک، البرز و آوج با اوزان مختلف رها سازی شده است .

رحمانی با بیان اینکه روند روبه رشد جمعیت کشور همواره بیانگر نیاز روزافزون به مواد غذایی و اشتغال است گفت: در این راستا، دست اندرکاران راه حل های مناسبی را به منظور بهره برداری بیشتر و بهتر از امکانات و پتانسیل های موجود جهت تهیه مواد غذایی و ایجاد اشتغال برنامه ریزی می کنند .

وی خاطر نشان کرد: به منظور اجرایی کردن سیاست های تولید و تامین امنیت غذایی برمبنای ظرفیت و پتانسیل های استان می توان با استفاده بهینه از این منابع گام های موثری در جهت افزایش تولید و بهره وری آبزی پروری در استان برداشت./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید