Iranian Agriculture News Agency

عیسی کلانتری:

روحانی با برجام دروازه ایران را به روی دنیا باز کرد

وزیر اسبق کشاورزی گفت: اگر می خواهیم کشور ما در آرامش و در فضای باز سیاسی بدون جنگ، افراطی گری و عوام فریبی نفس بکشد ناچار به انتخاب دوباره روحانی هستیم.

روحانی با برجام دروازه ایران را به روی دنیا باز کرد

وزیر اسبق کشاورزی گفت: اگر می خواهیم کشور ما در آرامش و در فضای باز سیاسی بدون جنگ، افراطی گری و عوام فریبی نفس بکشد ناچار به انتخاب دوباره روحانی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایانا در اردبیل، عیسی کلانتری در ستاد دانشجویان و جوانان روحانی در اردبیل افزود: مردم از عوام‌فریبی، افراطی گری، اختلاس های چند میلیاردی خسته شدند و آنهایی که دیروز مردم را به سخره می گرفتند امروز مدعی ریاست جمهوری هستند که باید هوشیار بود

وی با بیان اینکه روحانی عوام‌فریب نیست، افزود: روحانی با تدبیر و عقلانیت کشور را در مسیر درست پیشرفت و آبادانی قرار داد و خدمات و عملکرد وی در زمینه های مختلف غیر قابل انکار است .

کلانتری جامعه پرسشگر را جامعه ای موفق دانست و بیان کرد: اگر جامعه پرسشگر نباشد کشور غارت می شود همچنان که در دولت گذشته شاهد رانت ها و اختلاس های چندین میلیاردی بودیم .

کلانتری اظهارکرد: اگر مردم پرسشگر نباشند و از حق خود استفاده نکند به دورانی بر می گردیم که کشور در حال غارت بود .

وی اضافه کرد: اگر ملت در انتخاب نامزد مورد نظر خود بی تفاوت باشد دوباره تفکر عوام‌فریبی و غارتگر سکانداری مملکت را بر عهده خواهد گرفت .

کلانتری افزود: آیا توزیع ٢٥٠ هزار تومان یارانه برای مردم عوام‌فریبی نیست اگر واقعا صاحب پول هستید اصل ٢٩ قانون اساسی را به اجرا بگذارید و دست از عوامفریبی بردارید .

وی با بیان اینکه چرا روحانی را انتخاب می کنیم، افزود: روحانی در سیاست خارجی، اقتصاد ملی، رشد علم و فناوری کارنامه قابل قبولی دارد و مثل دولت قبلی ریشه علم را با بورسیه چند هزار افراد نالایق خشک نکرده است بلکه به دانشگاه ها وجهه علمی بخشیده و امروز هم در محیط دانشگاهی شاهد فضای باز سیاسی هستیم .

وی ادامه داد: روحانی با برجام درب فناوری را برای ایران بازکرد و اگر برجام نبود امروز کشور در وضعیتی دیگر و به احتمال قوی در مرحله جنگ بود چرا که معتقدیم مردم دیگر همان مردم دهه 60 نیستند و تاب و تحمل جنگ را هم ندارند.

کلانتری رفع تحریم ها، جلوگیری از ورشکستگی بانک ها، تقویت دیپلماسی خارجی و کنترل تورم را کارنامه بزرگ و قابل قبول برای مردم دانست و افزود: اگر نبود درایت و تدبیر دولت امروز شاهد تورم سرسام اور در کشور بودیم و باید قدردان دولت باشیم که تورم را از بالای 46 درصد به هشت درصد رسانده است .

وی گفت: اجرای طرح تحول سلامت برای تامین درمان مورد نیاز با حداقل هزینه، احیای دریاچه ها و رودخانه ها، مهار آب های مرزی، توسعه ناوگان هوایی و خرید هواپیماهای مدرن، احیا و راه اندازی 17 هزار و 200 واحد تولیدی کشور از جمله عملکرد دولت تدبیر و امید است که رضایت مردم را به خود جلب کرده است .

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید صادرات غیر نفتی افزایش داشته است افزود: این دولت سرمایه گذاری های خارجی را توسعه داده و در این سه سال و نیم صادرات غیرنفتی از صاردات نفتی پیشی گرفت همچنانکه صادرات غیرنفتی از واردات هم بیشتر شد .

کلانتری بیان کرد: برخلاف این همه خدمات باز مخالفان روحانی با سیاه نمایی می خواهند مردم را از دولت دلسرد کنند غافل از اینکه مردم به بلوغ سیاسی خوبی رسیده اند و امیدواریم دوباره روحانی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهند کرد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید