Iranian Agriculture News Agency

توسعه باغات دیم یکی از اهداف اولویت دار بخش کشاورزی کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در اولین جلسه ستاد توسعه باغات در سال ۹۶ باتاکید بر اینکه رفع تداخلات از تاکیدات مهم وزیر جهاد کشاورزی است گفت: مدیران بخش کشاورزی باید با تسهیل در سیکل های اداری زمینه مشارکت مردم را در توسعه باغات دیم افزایش دهند.

توسعه باغات دیم یکی از اهداف اولویت دار بخش کشاورزی کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در اولین جلسه ستاد توسعه باغات در سال ۹۶ باتاکید بر اینکه رفع تداخلات از تاکیدات مهم وزیر جهاد کشاورزی است گفت: مدیران بخش کشاورزی باید با تسهیل در سیکل های اداری زمینه مشارکت مردم را در توسعه باغات دیم افزایش دهند .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، ذوالفقاری افزود: در طرح توسعه جنگل کاری می توان با جایگزین کردن محصولاتی که علاوه بر حفاظت از خاک توجیه اقتصادی مناسبی هم دارند روند افزایش توسعه جنگل همراه با توسعه باغات را اجرا و انگیزه حضور مردم در این طرح ها را فراهم نمایند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: همراهی اداره کل منابع طبیعی کردستان در رفع تداخلات روند واگذاری اراضی در طرح توسعه باغات را آسان کرده است این همکاری می تواند انجام این طرح را به کمترین زمان ممکن برساند .

وی تاکید کرد: اشتغال پایدار همراه با توجیه اقتصادی می تواند نتیجه بخش باشد زمینه های ایجاد درآمد با اولویت قراردادن افراد بیکار و تحصیلکرده بخش کشاورزی می تواند زمینه ساز انگیزه برای مشارکت مردم در این طرح باشد .

ذوالفقاری ضمن اظهار خشنودی از رضایت رئیس جمهور در سفر به استان کردستان از عملکرد بخش کشاورزی کردستان یاداورشد: کسب هرنوع موفقیت در بخش کشاورزی را مدیون زحمات همکاران و پرسنل بخش کشاورزی هستم که قطعاً بدونه همکاری و همدلی این موفقیت ها بدست نمی آید .

به گفته وی :تلاش برای تحقق اهداف بخش کشاورزی در سالی که بنابه فرموده مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است اولویت کاری جهاد کشاورزی استان کردستان خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید