Iranian Agriculture News Agency

توزیع 120 تن برنج برای تنظیم بازار نوروزی در ماکو

مدیر جهاد کشاورزی ماکو گفت: تاکنون برای تنظیم بازار نوروزی در این شهرستان 120 تن برنج و 12 تن مرغ منجمد بین مردم توزیع شده است.

توزیع 120 تن برنج برای تنظیم بازار نوروزی در ماکو


مدیر جهاد کشاورزی ماکو گفت: تاکنون برای تنظیم بازار نوروزی در این شهرستان 120 تن برنج و 12 تن مرغ منجمد بین مردم توزیع شده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، قاسم تاروردی زاده با بیان این مطلب افزود: توزیع و عرضه برنج و مرغ منجمد برای تامین آسایش و رفاه مردم و ایجاد تعادل دربازار در ایام نوروز تا 30 فروردین ماه سال آینده ادامه می یابد .

تاروردی زاده اضافه کرد: محدودیتی برای توزیع برنج مورد نیاز اصناف، فروشگاه ها و تعاونی های مصرف وجود ندارد و اصناف می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی ماکو نسبت به دریافت حواله جهت تامین این اقلام و توزیع اقدام کنند .

وی اظهار کرد: 70 تن پرتقال و 40 تن سیب درختی از بیست و سوم ماه جاری تا 30 فروردین ماه 96 در 13 محل عرضه درشهرستان ماکو و بازرگان توزیع می شود .

وی همچنین از توزیع شکر و گوشت قرمز منجمد نیز در این راستا در این ایام خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی‌ها و تعمهیدات اتخاذ شده هیچ گونه نگرانی در تامین منابع پروتئینی و میوه شب عید در شهرستان نخواهیم داشت .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید