Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی اعلام کرد:

توزیع میوه شب عید در 354 مرکز عرضه در آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و روزهای عید، چهار هزار و 500 تن سیب درختی و پرتقال مورد نیاز مردم استان به اندازه کافی تأمین و عرضه خواهد شد و هیچ گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد .

توزیع میوه شب عید در 354 مرکز عرضه در آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار استان در 354 مرکز عرضه از 25 اسفند ماه سال جاری در سطح استان آغاز می شود و تا 15 فروردین‌ ماه 96 ادامه می‌یابد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، اسمعیل کریم زاده در جلسه کمیته راهبری ستاد تنظیم بازارمیوه شب عید استان که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استاندار و دیگر اعضای کمیته اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و روزهای عید، چهار هزار و 500 تن سیب درختی و پرتقال مورد نیاز مردم استان به اندازه کافی تأمین و عرضه خواهد شد و هیچ گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد .

وی افزود: 354 مرکز عرضه توسط شهرداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعاون روستایی برای توزیع میوه شب عید در سراسر استان پیش بینی شده است که این تعداد مراکز عرضه در سطح شهرستان‌ها و دهستان‌های پرجمعیت که دارای شبکه‌های اتحادیه تعاون روستایی هستند، در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی یادآور شد: از 25 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین ماه 96 شاهد توزیع میوه تنظیم بازار در این محل ها خواهیم بود .

کریم زاده ادامه داد: برای تأمین میوه شب عید استان خرید سه‌هزار و 500 تن پرتقال و یک‌هزار تن سیب درختی پیش بینی شده است که روند خرید و ذخیره سازی توسط شبکه تعاون روستایی ادامه دارد و براساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده هیچ گونه نگرانی در تأمین منابع پروتئینی و میوه شب عید در استان نخواهیم داشت و به تدریج متناسب با میزان تقاضا به بازار مصرف عرضه خواهد شد .

وی ضمن تأکید بر لزوم نظارت دقیق بر نحوه توزیع و عرضه در مراکز فروش ادامه داد: سایر اقلام مورد نیاز مردم درشب عید شامل: برنج، اقلام پروتئینی مانند گوشت قرمز و سفید و شکر نیز به اندازه کافی توسط شرکت پشتیبانی امور دام و اداره غله و خدمات بازرگانی خریداری و ذخیره سازی شده است که در صورت نیاز برای ایجاد تعادل دربازار عرضه خواهد شد .

گفتنی است از چند سال پیش مسئولیت تنظیم بازار شب عید به وزارت جهادکشاورزی و نظارت بر نحوه اجرای آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید