Iranian Agriculture News Agency

سرپرست آب و خاک جهاد کشاورزی استان مرکزی خبر داد:

تجهیز ۱۵۰۰ هکتار از اراضی استان مرکزی به سیستم‌های نوین آبیاری با اعتبار۱۷۰ میلیارد ریال

سرپرست آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: با ابلاغ اعتبارات بند «د» تبصره چهار قانون بودجه سال ۹۵ تا پایان سال جاری حدود یک‌هزار و 500 هکتار از اراضی استان مجهز به سیستم های نوین آبیاری خواهد شد.

تجهیز ۱۵۰۰ هکتار از اراضی استان مرکزی به سیستم‌های نوین آبیاری با اعتبار۱۷۰ میلیارد ریال

سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از تجهیز یک‌هزار و 500 هکتار از اراضی این استان به سیستم های نوین آبیاری با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، صالحی با بیان این مطلب گفت: با ابلاغ اعتبارات بند «د» تبصره چهار قانون بودجه سال ۹۵ تا پایان سال جاری حدود یک‌هزار و 500 هکتار از اراضی استان مجهز به سیستم های نوین آبیاری خواهد شد.

وی گفت: این سطح شامل ۵۲ طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان های مختلف استان بوده است که با هزینه کرد حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد .

سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان یادآور شد: اعتبار این طرح ها به میزان ۱۱۱.۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات بند «د» تبصره چهار قانون بودجه سال ۹۵ و ۵۸.۷ میلیارد ریال نیز از محل مشارکت بهره برداران تأمین شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید