Iranian Agriculture News Agency

در دهه مبارک فجر صورت گرفت:

افتتاح ۵۴ پروژه کشاورزی در استان لرستان با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: از این تعداد پروژه، 25 پروژه در بخش آب‌ و خاک، 12 پروژه در بخش دام و طیور، پنج پروژه در حوزه شیلات، سه پروژه در بخش منابع طبیعی و شش پروژه در بخش امور عشایری در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۵۴ پروژه کشاورزی در استان لرستان با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از افتتاح ۵۴ پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بیش از ۶۲ میلیارد تومان در دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، عبدالرضا بازدار با بیان این مطلب اظهار داشت: 54 پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بیش از 62 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 751 نفر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد .

وی افزود: در بخش آب‌ و خاک 25 پروژه با اشتغال‌زایی 190 نفر و در بخش دام و طیور 12 پروژه با اشتغال‌زایی 52 نفر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از بهره‌برداری پنج پروژه در حوزه شیلات با اشتغال‌زایی 32 نفر خبر داد و عنوان کرد: در بخش صنایع کشاورزی دو پروژه با اشتغال‌زایی 60 نفر و در بخش مکانیزاسیون یک پروژه با اشتغال‌زایی 417 نفر آماده افتتاح است .

وی بابیان اینکه در بخش منابع طبیعی سه پروژه و در بخش امور عشایری نیز شش پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با افتتاح پروژه‌های بخش منابع طبیعی یک هزار و 100 خانوار و با افتتاح پروژه‌های امور عشایری یک هزار و 440 خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید