Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد:

اجرای فاز سوم واکسیناسیون دام های سنگین (تب برفکی) در استان آذربایجان شرقی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به سوابق بیماری در منطقه و به منظور جلوگیری از شیوع مجدد بیماری و کاهش تلفات و خسارت احتمالی در جمعیت دامی، ضروری است همه مسئولان ذیربط در شهرستان ها و روستاها در خصوص اطلاع رسانی مناسب و ترغیب دامداران (صنعتی و روستایی و عشایری) برای انجام واکسیناسیون اقدامات لازم را اعمال کنند.

اجرای فاز سوم واکسیناسیون دام های سنگین (تب برفکی) در استان آذربایجان شرقی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اجرای فاز سوم واکسیناسیون دام های سنگین در شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش ایانا روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، حبیب شریفیان در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب گفت: فاز سوم واکسیناسیون دام های سنگین از دهم بهمن ماه 95 به مدت 30 روز کاری و واکسیناسیون دام های سبک از بیست و یکم اسفند 95 تا پایان سال جاری در شهرستان های استان توسط بخش دولتی با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق بیماری در منطقه و به منظور جلوگیری از شیوع مجدد بیماری و کاهش تلفات و خسارت احتمالی در جمعیت دامی، ضروری است همه مسئولان ذیربط در شهرستان ها و روستاها در خصوص اطلاع رسانی مناسب و ترغیب دامداران (صنعتی و روستایی و عشایری) برای انجام واکسیناسیون اقدامات لازم را اعمال کنند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید