Iranian Agriculture News Agency

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می گیرد:

افتتاح 35 طرح کشاورزی در استان البرز با اعتبار 45 میلیارد تومان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز گفت: بیش ترین طرح‌ها در زمینه آب و خاک با 18 طرح، زراعت و باغبانی با هشت طرح، دام و طیور با چهار طرح، صنایع تبدیلی و تکمیلی با چهار طرح و یک طرح نیز به بخش عشایری اختصاص دارد.

افتتاح 35 طرح کشاورزی در استان البرز با اعتبار 45 میلیارد تومان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز از افتتاح 35 طرح کشاورزی در استان البرز با اعتبار 45 میلیارد تومان همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از کرج، سید مجید موسوی در نشست مطبوعاتی با بیان این مطلب افزود: بهره برداری از این طرح‌ها از فردا صبح با حضور مسئولان‌کشوری و استانی برگزار می‌شود .

وی توضیح داد: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها بالغ بر 45 میلیارد تومان هزینه شده است .

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز گفت: پنج میلیارد از این هزینه‌ها از محل اعتبارات عمرانی، 20 میلیارد از محل تسهیلات بانکی و 20 میلیارد نیز از محل آورده‌های شخصی بوده است .

موسوی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها 321 نفر به صورت مستقیم و هزار و 200 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به‌کار می‌شوند .

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز اضافه‌کرد: بیشترین طرح‌ها در زمینه آب و خاک با 18 طرح، زراعت و باغبانی با هشت طرح، دام و طیور با چهار طرح، صنایع تبدیلی و تکمیلی با چهار طرح و یک طرح نیز به بخش عشایری اختصاص دارد .

موسوی با اشاره به افتتاح دومین نمایشگاه تولید نهال و نشاء در استان افزود: این نمایشگاه از فردا فعالیت خود را در پارک شهید چمران‌ کرج آغاز می‌کند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اظهارکرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته میزبان علاقه مندان بخش کشاورزی خواهد بود .

وی همچنین به میزان تولید انواع محصولات کشاورزی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته دو میلیون و 148 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شد .

وی خاطرنشان ساخت: پیش بینی می‌شود امسال با رشد پنج درصدی، میزان این تولیدان به دو میلیون و 258 هزار تن برسد .

این مسئول در پایان‌ گفت: بازدید از خانواده شهدا و جانبازان از دیگر برنامه های سازمان جهاد کشاورزی در ایام الله دهه فجر است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید