Iranian Agriculture News Agency

از سوی امور اراضی استان قم صورت گرفت:

وصول 24 میلیارد و 386 میلیون ریال عواید حاصل از اجاره اراضی، فروش و تغییر کاربری در 10 ماهه امسال

مدیریت امور اراضی استان قم از ابتدای تأسیس تاکنون 24 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 12 هزار هکتار اراضی مربوط به طرح های غیر کشاورزی شامل زمین های شرکت شهرک های صنعتی، منطقه ویژه سلفچگان، مجتمع های بین راهی و طرح های وابسته به کشاورزی مانند دامداری و مرغداری واگذار کرده است.

وصول 24 میلیارد و 386 میلیون ریال عواید حاصل از اجاره اراضی، فروش و تغییر کاربری در 10 ماهه امسال

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از وصول 24 میلیارد و 386 میلیون ریال عواید حاصل از اجاره اراضی، فروش و تغییر کاربری در 10 ماهه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، محمد ابراهیم نجابت با بیان این مطلب گفت: واگذاری زمین های کشاورزی و غیر کشاورزی، باقیمانده اصلاحات ارضی و رفع تداخل اراضی دولتی و غیر دولتی به منظور اهدای سند به کشاورزان از اهم وظایف سازمان امور اراضی است .

وی خاطرنشان کرد: مدیریت امور اراضی از ابتدای تأسیس تاکنون 24 هزار هکتار اراضی کشاورزی و حدود 12 هزار هکتار اراضی مربوط به طرح های غیر کشاورزی شامل زمین های شرکت شهرک های صنعتی، منطقه ویژه سلفچگان، مجتمع های بین راهی و طرح های وابسته به کشاورزی مانند دامداری و مرغداری واگذار کرده است .

نجابت با اشاره به دیگر فعالیت های مدیریت امور اراضی اظهار کرد: تکمیل بانک اطلاعات اراضی که تمام اطلاعات واگذاری ها و ... در این بانک جمع آوری شده است و همچنین تکمیل خدمات الکترونیک در واگذاری اراضی کشاورزی، غیر کشاورزی و تغییر کاربری از مهم ترین فعالیت های این مدیریت بوده است .

وی از وصول عواید حاصل از اجاره اراضی، فروش و تغییر کاربری در 10 ماهه سال جاری توسط مدیریت امور اراضی خبر داد و گفت: جمعاً رقم وصول عواید طی این 10 ماه 24 میلیارد و 386 میلیون ریال بوده است .

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قم در پایان با اشاره به اجرای طرح کاداستر (حدنگاری) در سال های آتی توسط مدیریت امور اراضی بیان کرد: این طرح که در برنامه ششم توسعه تعریف شده است، تعیین حدود اراضی دولتی و غیر دولتی و اهدای سند به کشاورزان است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید