Iranian Agriculture News Agency

در راستای مصوبات سفر هیأت دولت به استان قزوین صورت گرفت:

اجرای 4 هزار و 663 هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان قزوین

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این میزان طرح اجرا شده حدود 22.4 درصد از سهمیه مصوب هیأت دولت برای اجرای 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین است.

اجرای 4 هزار و 663 هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان قزوین

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای چهار هزار و 663 هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشا ورزی استان قزوین، محمد حسن عطایی در جلسه ستاد هماهنگی آبیاری تحت فشار با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای مصوبات سفر هیأت دولت به استان قزوین، از ابتدی سال جاری تاکنون چهار هزار و 633 هکتار از اراضی کشاورزی این استان به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است .

وی افزود: از این میزان طرح اجرا شده یک هزار و 545 هکتار به پایان رسید و بیش از سه هزار و 118 هکتار در حال اجرا است .

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان طرح اجرا شده حدود 22.4 درصد از سهمیه مصوب هیأت دولت برای اجرای 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین است .

عطایی تصریح کرد: همچنین مطالعات در سطح هشت هزار و 686 هکتار آغاز شده و آماده معرفی به بانک عامل است .

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان اضافه کرد: علاوه بر این ها، طرح 9 هزار و 537 هکتار از اراضی کشاورزی استان برای اجرای سیستم های نوین آبیاری در حال مطالعه و طراحی است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید