Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد:

تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی قزوین به سیستم های نوین آبیاری / اولویت با طرح تجمیع اراضی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای مصوبات هیأت دولت در استان برای اجرای سیستم های نوین آبیاری باید کشاوزران را تشویق به اجرای طرح های تجمیع کرد.

تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی قزوین به سیستم های نوین آبیاری / اولویت با طرح تجمیع اراضی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی این استان به سیستم های نوین آبیاری خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، علی اکبر متقی فرد در جلسه ستاد اجرایی آبیاری تحت فشار با بیان این مطلب افزود: طی دو ماهه گذشنه اقدامات خوبی در راستای اجرای سیستم های نوین آبیاری در استان انجام شده است که انتظار می رود این اقدامات سرعت بیشتری گیرد تا هدف گذاری برای اجرای 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم های نوین آبیاری انجام شود .

وی بر لزوم اهمیت اطلاع رسانی دقیق و مناسب به کشاورزان و تشکل های بخش کشاورزی در جهت تجمیع سیستم های نوین آبیاری و مشارکت گسترده در این طرح تأکید کرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: این طرح بزرگی است که با همکاری، همدلی و تعامل کلیه دستگاه های اجرایی امکان پذیر خواهد بود .

این مقام مسئول تأکید کرد: اجرای و تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به
سیستم های نوین آبیاری جهش بسیار بزرگی در جهت رفع محرومیت در بخش کشاورزی است که باید توجه ویژه ای به این امر شود
.

وی با اشاره به مصوبات صورت گرفته با مشارکت پیمانکاران و سازمان همیاری های شهرداری به منظور تسریع عملیات اجرایی طرح های آبیاری گفت: با برنامه ریزی انجام شده در برنامه 10 ساله اکثر اراضی کشاورزی آبی استان به سیستم های نوین آبیاری مجهز خواهند شد .

وی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده در صورت تکمیل مصوبه 20 هزار هکتار سیستم نوین آبیاری در طی سال های آینده روند خوبی خواهد داشت .

متقی فرد خاطر نشان کرد: در این طرح باید به سراغ طرح های تجمیع رفت تا کار با سرعت بیشتری انجام شود .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به عقب افتادگی در اجرای آبیاری تحت فشار در طی سال های گذشته با تلاش مضاعف، تعهدات صورت گرفته را اجرایی کرد تا عمیات اجرایی مصوب دولت در آبیاری تحت فشار در استان قزوین در موعد مقرر پایان یابد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید