Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی امروز در کرمانشاه گفت:

اعلام فعالیت‌های کشاورزی خارج از شمول تغییر کاربری

وزیر جهاد کشاورزی همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه، به همراه معاونان امور باغبانی، امور تولیدات دامی، مشاور و مجری طرح آب‌های مرزی، مشاور و مدیرکل امور استان‌ها، مشاور و مسئول سفرها و رئیس مرکز روابط عمومی، ضمن دیدار و گفت‌وگو با کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان، طرح‌های کشاورزی استان کرمانشاه را مورد بازدید و بهره‌برداری قرار می‌دهند.

اعلام فعالیت‌های کشاورزی خارج از شمول تغییر کاربری


وزیر جهاد کشاورزی همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه، به همراه معاونان خود، ضمن دیدار و گفت‌وگو با کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان، طرح‌های کشاورزی استان کرمانشاه را مورد بازدید و بهره‌برداری قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایانا از کرمانشاه، وزیر جهاد کشاورزی در مراسم بهره‌برداری از سیستم آبیاری تحت فشار ۵۱ هکتاری در کرمانشاه، فعالیت‌هایی نظیر احداث گلخانه، پرورش قارچ، صنایع تبدیلی و تکمیلی، ابنیه سامانه‌های نوین آبیاری و پرورش اسب را از موارد بهینه کردن تولید در محیط کشاورزی عنوان کرد و گفت: این موارد تغییر کاربری محسوب نمی‌شود.

محمود حجتی با بیان اینکه دستگاه‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی و مدیران ستادی و استانی موظفند با سرعت و سهولت، مجوز این فعالیت‌ها را به متقاضیان ارائه کنند، افزود: بستر انجام سریع و صحیح امور تولیدکنندگان، فعالان و صادرکنندگان با پیش‌بینی به موقع مسائل و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم فراهم شود.

به گزارش ایانا، امروز رئیس جمهوری در جمع مردم استان کرمانشاه اظهار داشت: در سال جاری ۲۲۴ میلیارد تومان برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری و دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مهار آب‌های مرزی استان اختصاص یافته است.

به گفته حسن روحانی، در سال‌های آینده، با توسعه باغ‌ها، مدرن کردن دامداری‌ها، توسعه آبیاری قطره‌ای و اجرای طرح‌های گلخانه‌ای تحول عظیمی در بخش کشاورزی و آب استان ایجاد خواهد شد./

Q-950427-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید