Iranian Agriculture News Agency

در سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به استان آذربایجان شرقی انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن در شهرستان هشترود

در جریان سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به استان آذربایجان شرقی عملیات اجرایی ساخت پروژه شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن در شهرستان هشترود آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن در شهرستان هشترود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  در جریان سفر یک روزه سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به استان آذربایجان شرقی عملیات اجرایی ساخت پروژه شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن در شهرستان هشترود آغاز شد.

مجموعه سرمایه گذاری وطن در زمینه های مختلف فعالیت دارد که در حوزه صنایع غذایی، شیرینی و شکلات با نام شرکت شیرین وطن شناخته می شود.

این مجموعه به عنوان یک شرکت پیشرو در صنایع غذایی کشور، با بسترسازی و ایجاد خطوط تولید مدرن و به روز از حیث ماشین آلات و به کارگیری نیروی انسانی مجرب و توانمند، بازارهای مختلف داخلی و خارجی را در اختیار گرفته و چندین سال متوالی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس صادر کننده نمونه شده است.

مجموعه سرمایه گذاری وطن در حوزه های صنایع ریلی، خدمات ریلی، ایجاد مینی پالایشگاه، ایجاد نیروگاه، ساخت گلخانه های مدرن، اکتشاف، استخراج و بهره برداری از رشته های معدنی فعالیت دارد.

شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن که در سفر امروز وزیر جهادکشاورزی و با حضور استاندار  آذربایجان  شرقی،  نمایندگان مردم و رییس  سازمان  جهادکشاورزی  استان آذربایجان  شرقی کلنگ زنی آن انجام شد شامل پروژه های مختلفی است که از جمله این پروژه های میتوان به تولید ژلاتین های دارویی و غذایی، تولید انواع روغن با ایجاد یکی از بزرگترین کارخانجات روغن کشی با تکنولوژی جدید مکانیکال، تولید گلیسیرین با ایجاد کارخانه ای با ظرفیت 20 هزارتن درسال، تولید انواع نهاده های دامی، راه اندازی کارخانه تولید انواع کره به عنوان جانشین کاکائو و چندین پروژه دیگر اشاره کرد.

در سفر ساداتی نژاد به استان آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل وزارتخانه جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی او را همراهی کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید