Iranian Agriculture News Agency

صبح امروز انجام شد:

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از سد سهند شهرستان هشترود

وزیر جهاد کشاورزی برای بازدید از سد سهند و آغاز عملیات اجرایی پروژه شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن وارد شهرستان هشترود شد.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از سد سهند شهرستان هشترود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز جمعه ۶ آبان با همراهی عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور، اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، راستی نماینده شهرستان شبستر و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس و با استقبال فرماندار هشترود، نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی، جمعی از خانواده شهدا و سایر مسئولین شهرستان، برای بازدید از سد سهند و آغاز عملیات اجرایی شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن وارد شهرستان هشترود شد.

شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن شامل پروژه های مختلفی از قبیل پروژه های تولید ژلاتین های دارویی و غذایی، تولید انواع روغن با ایجاد یکی از بزرگترین کارخانجات روغن کشی با تکنولوژی جدید مکانیکال، تولید گلیسیرین با ایجاد کارخانه ای با ظرفیت 20 هزارتن درسال، تولید انواع نهاده های دامی، راه اندازی کارخانه تولید انواع کره به عنوان جانشین کاکائو و چندین پروژه دیگر می باشد.

 شهرستان هشترود در جنوب شرق تبریز واقع شده و یکی از قطب های مهم کشاورزی در استان آذربایجان شرقی است که سالانه ۳۱۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در آن تولید می شود.

در سفر ساداتی نژاد به استان آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل وزارتخانه جهاد کشاورزی و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی او را همراهی می‌کنند.

IMG_20221028_092714_203

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید