Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد:

حمایت از کشاورزی در بستر علم و فناوری

وزیر جهاد کشاورزی گفت: حمایت های ما از بخش کشاورزی در منطقه قهدریجان و شهرستان فلاورجان با بستر علم و فناوری و انتقال دانش به مزارع انجام خواهد شد، ما در کنار تمام کشاورزان و دامپروران در استان اصفهان خواهیم بود.

حمایت از کشاورزی در بستر علم و فناوری

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر استانی هیئت دولت به استان اصفهان، در بازدید از نمایشگاه تحقیقاتی در موسسه بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه مرکزی کشور در منطقه قهدریجان شهرستان فلاورجان اظهار کرد: علی رغم فرصت کم، در این مرکز در زمینه دانش بنیان اقدامات خوبی انجام شده است و تاثیر بسیاری در تولید ثروت در کشور دارد.

وی با بیان اینکه امسال، سال دانش بنیان است، تصریح کرد: ما وظیفه داریم ۲۰ درصد از شرکت های دانش ینیان را در بخش کشاورزی مستقر کنیم.

ساداتی نژاد ادامه داد: سازمان تات در حوزه دانش بنیان کارهای بسیار خوبی در کشور انجام داده است و یافته های این سازمان باید با ترویج به عرصه مزارع ورود کند.

وی ابراز امیدواری کرد: از مصوبات سفر بتوانیم مشکلات کشاورزی در اصفهان به ویژه فلاورجان را برطرف کنیم و بتوانیم دانش را به خدمت کشاورزی درآوریم. 

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: حمایت های ما از بخش کشاورزی در منطقه قهدریجان و شهرستان فلاورجان با بستر علم و فناوری و انتقال دانش به مزارع انجام خواهد شد، ما در کنار تمام کشاورزان و دامپروران در استان اصفهان خواهیم بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید