Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

۶۰ درصد طرح‌های کشاورزی کشور مربوط به حوزه آب و خاک است

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۶۰ درصد طرح‌های کشاورزی کشور مربوط به حوزه آب و خاک بوده که به همین میزان برای آن‌ها اعتبار تخصیص داده شده است.

۶۰ درصد طرح‌های کشاورزی کشور مربوط به حوزه آب و خاک است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فریبرز عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهرستان تاکستان که با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده بود،رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و رجب رحمانی نماینده تاکستان افزود: خوشبختانه اقدامات زیربنایی بسیار خوبی در حوزه آب و خاک انجام شده و این مهم مورد تاکید دولت سیزدهم قرار دارد.

وی اضافه کرد: اختصاص یک هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آب و خاک به استان قزوین در سال جاری می‌تواند دستاوردهای مهمی رقم بزند.

عباسی تاکید کرد: امروز در شهرستان تاکستان این ظرفیت وجود دارد که محصول انگور به کشورهای خلیج فارس صادر شود و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسؤول بیان داشت: بحث تجمیع آب و چاه‌های کشاورزی اقدام بسیار ارزشمندی بود که در تاکستان اجرا شده است و چنین مواردی به رشد و توسعه بخش کشاورزی منجر می‌شود.

گفتنی است در این نشست رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، معاونان و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و رضا طاهری فرماندار تاکستان نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید