Iranian Agriculture News Agency

در جریان سفر یک روزه هیئت دولت به استان مازندران؛

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه تولید محصولات سلولزی آرین سینا در استان مازندران

در جریان سفر یک روزه هیئت دولت، وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه تولید محصولات سلولزی آرین سینا در استان مازندران بازدید کرد.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه تولید محصولات سلولزی آرین سینا در استان مازندران

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جریان هفدهمین سفر هیئت دولت، صبح امروز جمعه به همراه رئیس جمهور وارد استان مازندران شده است و به عنوان نماینده ریاست جمهوری از شهرستان های بابلسر و فریدون کنار بازدید می کند.

در ادامه این سفر، وزیر جهاد کشاورزی از  کارخانه آرین سینا تولیدکننده محصولات سلولزی نظیر ام دی اف شهرستان ساری استان مازندران بازدید کرد.

گفتنی است، کارخانه آرین سینا، واقع در شهرک صنعتی شماره 2 ساری ، استان مازندران در سال 1379 با ظرفیت تولید سالانه 200،000 متر مکعب تولید فیبر فشرده چوبی (MDF,LMDF, HDF) ، بهره برداری شده است .

طرح توسعه و تکمیلی این شرکت که ظرفیت محصولات زیردستی خود را افزایش داده ، و عرضه متنوع از محصولات را میسر می سازد ، در سال 1399 تولید آزمایشی خود را آغاز کرد است.

یکی از واحدهای بسیار مهم کارخانه تولیدی آرین سینا، واحد کنترل کیفیت است. کلیه نیروهای متخصص و مجرب در بخش تولیدی و کنترل کیفیت این مجموعه تمام تلاش خود را برای نظارت مداوم بر تولید محصولات انجام می دهند. مغزی MDF های ملامینه آرین سینا ساخت خود این شرکت و روکش های آن ایتالیایی هستند.

ام دی اف های ساخت این برند دارای استاندارد ملی ایران شامل مقاومت خمشی، استحکام سطح، پیچ خوری سطح، پیچ خوری لبه، مقاومت در برابر رطوبت و مقدار استاندارد ماده فرمالدئید هستند.

شرکت آرین سینا تولید کننده اوراق فشرده چوبی است. ام دی اف خام و روکش شده از محصولات این شرکت هستند. این مجموعه از تجهیزات و ماشین آلات آلمانی و ایتالیایی در تولید محصولات خود استفاده می کند. روکش های ام دی اف ملامینه آرین سینا از کشور ایتالیا وارد می شود.

لازم به ذکر است، در پایان این بازدید و به مناسبت هفته منابع طبیعی، یک نهال در محوطه کارخانه آرین سینا توسط وزیر جهاد کشاورزی کاشته شد.

indexشظش

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید