Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد:

ایجاد قرارگاه سرمایه گذاری وزارت جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات سرمایه گذاران

وزیر جهاد کشاورزی بر ایجاد قرارگاه سرمایه گذاری وزارت جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات سرمایه گذاران تاکید کرد.

ایجاد قرارگاه سرمایه گذاری وزارت جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات سرمایه گذاران

به گزارش خبرنگار اعزامی ایانا به استان گیلان،  سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از شرکت نسیم چای املش، گفت: در حال بازدید از مجموعه ای هستیم که سرمایه‌گذار در گذشته در حوزه بانکی برای دریافت تسهیلات  دچار مشکل شده و بنا بوده تا بانک  از سال 86 به سرمایه‌گذار تسهیلات بدهد.

وی ادامه داد: بر اساس مطالب بیان شده،  مقرر شده بوده است ساخت و ساز سازه های مورد نظر توسط سرمایه گذار انجام و تجهیزات توسط بانک تامین شود.

ساداتی‌نژاد با بیان محقق نشدن موضوع  و هدف مورد نظر در صنعت چای گفت: این مجموعه در حال حاضر از نظر سازه ای تکمیل بوده و تنها نیازمند تجهیزات است و اگر سرمایه گذار علاقه مند باشد می توانیم برای راه اندازی و آغاز به کار این مجموعه بانک کشاورزی را برای پرداخت تسهیلات موظف به همکاری کنیم.

 وی ادامه داد: اگر سرمایه گذار این مجموعه  علاقه مند نباشد باید ساز و کار دیگری از جمله واگذاری یا مشارکت برای استمرار این مجموعه در نظر گرفته شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ویژگی های این مجموعه، گفت: مجموعه 10 هکتاری با بیش از 40هکتار زیربنا، دارایی ارزشمند در حوزه چای است، زیرا ما نیازمند سرمایه گذاری در حوزه چای برای فرآوری هستیم.

وی با اشاره به ایجاد قرارگاه سرمایه گذاری وزارت جهاد کشاورزی، گفت: جلسه ای در این قرارگاه به صورت تخصصی با حضور سرمایه گذار این مجموعه برای رفع مشکلاتشان برگزار خواهیم کرد.

ساداتی‌نژاد با بیان این که رئیس جمهور دولت سیزدهم نیز به دنبال رفع مشکلات پروژه های سرمایه گذاری شده در گذشته است، گفت: خستگی و ناراحتی این سرمایه گذار در حال حاضر قابل درک است و ما باید کمک کنیم تا این مجموعه در حوزه چای راه‌اندازی شود و در این حوزه  به چایکاران در این مجموعه خدمات رسانی کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید