Iranian Agriculture News Agency

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد:

تحول و ورنق بخش کشاورزی در گروی ایجاد ستاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: زنجیره ارزش محصولات کشاورزی باعث ایجاد ارزش افزوده، افزایش بهره وری، جلوگیری از خام فروشی و تحول و رونق و جهش مورد انتظار در بخش کشاورزی می شود.

تحول و ورنق بخش کشاورزی در گروی ایجاد ستاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، پرویز اوسطی در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای) مشهد اظهار داشت: طرح کارگو در سال گذشته دربودجه 1400 پیش بینی و حتی آیین نامه اجرایی آن هم تنظیم شده است و به دنبال اجرایی شدن آن هستیم.

وی ادامه داد: صادرات کشاورزی با اجرای این طرح افزایش یافته و می‌توانیم صادرات هوایی محصولات کشاورزی را هرسال افزایش دهیم.

اوسطی در مورد برنامه مجلس برای حمایت از کشاورزان عنوان کرد: ما پیشنهادات وزارت جهاد کشاورزی در لایحه بودجه را بررسی کرده و اعتبارات پیشنهادی را با اولویت‌ بخش‌های مختلف کشاورزی مثل سنددار شدن زمین‌های کشاورزی، توسعه آبخیزداری، توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و سایر موضوعات ابلاغ کردیم.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی(ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای مشهد) از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه افتتاح و تا روز جمعه هشتم بهمن‌ماه پذیرای علاقه‌مندان و فعالان بخش کشاورزی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید