Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد:

تشکیل 4صندوق اعتباری خرد زنان روستایی

تعداد 4صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در روستاهای تکله ،ملاکندی ،تازه کند وتکچی از توابع این شهرستان تشکیل و در حال فعالیت هستند.

تشکیل 4صندوق اعتباری خرد زنان روستایی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، علی صولت از تشکیل 4صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در این شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد هدف از تاسیس این صندوق ها را تقویت و توانمندسازی زنان روستایی در زمینه های مختلف کشاورزی و افزایش در آمد خانوارهای کم در آمد از طریق پرداخت وام های کوچک برای انجام فعالیت های در آمدزا عنوان کرد .

وی بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال برای زنان روستایی و توسعه صنایع کوچک و خانگی خاص زنان روستایی ، کاهش مهاجرت از روستا ، کاهش فقر و ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی زنان در روستا را از دیگر اهداف راه اندازی این صندوقها برشمرد.

 وی افزود: بدین منظور تاکنون تعداد 4صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در روستاهای تکله ،ملاکندی ،تازه کند وتکچی از توابع این شهرستان تشکیل و در حال فعالیت هستند.

مهندس صولت  در ادامه سخنان خود بیان کرد: به منظور ارتقای مهارت های زنان روستایی عضو این صندوق ها و آموزش اصولی کارآفرینی ، کارگاه های آموزشی متعدد با عنوان مهارت های زندگی شغلی و مهارت های کسب و کار ویژه اعضای صندوق های اعتبارات خرد و تسهیل گران زنان روستایی توسط کارشناسان این مدیریت در روستاهای حوزه عمل اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد در پایان افزود: تشکیل این صندوق ها به دلیل توسعه و بهبود کسب و کار زنان روستایی و مشارکت آنان در بهبود اقتصاد خانواده بسیارحائز اهمیت می باشد و می تواند منجر به رونق تولید در منطقه گردد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید