Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

اجرای طرح بسیج سازندگی در شهرستان مشکین شهر

این طرح در راستای محرومیت زدایی و در سال مزین به شعار تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و یاری رسانی به محرومین طرح بسیج سازندگی درشهرستان مشکین شهر در حال اجرا می باشد.

اجرای طرح بسیج سازندگی در شهرستان مشکین شهر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، مقصود ضیاء چهره با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان و همکاری مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان مشکین شهر و بسیج سازندگی سپاه ناحیه مشکین شهر و اداره  دامپزشکی شهرستان، طرح بسیج سازندگی با موضوع واکسیناسیون دام در شهرستان مشکین شهر در حال اجراست.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان افزود : این طرح در راستای محرومیت زدایی و در سال مزین به شعار تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و یاری رسانی به محرومین طرح بسیج سازندگی درشهرستان مشکین شهر در حال اجرا است.

یادآور می شود، این طرح با مشارکت نیروهای بسیج سازندگی و نظارت کارشناسان جهادکشاورزی و دامپزشکی در محل روستای قره قیه از توابع مرکز جهاد کشاورزی لاهرود شهرستان مشگین شهر در خال اجرا بوده و با هدف واکسیناسیون و کنترل بیماری های دام  منطقه صورت می گیرد.

لازم به توضیج است، در جریان اجرای این طرح مدیر هماهنگی ترویج کشاورزیو محمودی فرمانده پایگاه طریق القدس سازمان ومسئول گروه حیدریون سازمان اصغری رییس اداره شبکه ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، مسئولین بسیج سازندگی ناحیه شهرستان مشگین شهر و همکاران مدیریت جهادکشاورزی مشکین شهر در برنامه حضوریافته و از مراحل مختلف اجرای طرح بازدید کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید